سرپرست دانشگاه خواجه نصیر:

باید تحمل شنیدن صدای مخالف را داشته باشیم

  • تاریخ انتشار : 1398/5/2 ساعت : 14:20 - 4 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : آموزش
سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر این‌که باید تحمل شنیدن صدای مخالف در دانشگاه را داشته باشیم، گفت: با عفو، بخشش و مودت و دوستی می‌توانیم به هدف اصلی که همان توسعه کشور است، کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد یزدان دوست در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دانشگاه خواجه نصیر امروز در دانشکده عمران این دانشگاه برگزار شد، با تاکید بر این‌که به فعالیت در محیط دانشگاه افتخار می‌کنم، اظهار کرد: بعد از بازگشت به کشور وظیفه و کار من حضور در دانشگاه بود. در واقع انتخاب دانشگاه یک انتخاب اول‌مان بود و به حضور به منظور خدمت‌رسانی در این محیط افتخار می‌کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: زمانی که تحصیل خود را در خارج از کشور به اتمام رساندم، بعد از بازگشت به داخل، بین سه دانشگاه تهران، علم و صنعت و تربیت مدرس تردید داشتم که کدام یک از این مراکز را برای فعالیت انتخاب کنم. اما در همان روز دکتر خاکی صدیق که یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر بود، با من تماس گرفتند که به این دانشگاه بروم؛ به گونه‌ای که من تا قبل از آن هیچ شناختی از دانشگاه خواجه نصیر نداشتم، اما روزهای زندگی من از همان روزی که این تماس صورت گرفت، رقم خورد.و الان نیز لحظه‌ای از انتخابم پشیمان نیستم و تاسف نمی‌خورم.

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر بر ضرورت تحمل شنیدن صدای مخالف در دانشگاه تاکید کرد و گفت: باید وضعیت به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم علاوه بر شکل‌دهی روابط مبتنی بر مودت و دوستی، تحمل شنیدن صدای مخالف را نیز داشته باشیم و صحبت‌های همدیگر را با دقت گوش و همدیگر را عفو کنیم.

دکتر یزدان دوست در پایان با تاکید بر این که باید با عزم یکپارچه‌سازی در محیط دانشگاه، زمینه‌های خدمت در کشور را فراهم کنیم، گفت: چه بسا اتفاقاتی در مرحله اجرا پیش می‌آید که ممکن است دلخوری‌ها و تضادهایی ایجاد کند و لازم است با مهربانی و دوستی و همچنین بخشش برای رسیدن به یک هدف مشترک که همان توسعه کشور است، گام برداریم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید