چاپ ۲۰۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: در استان تاکنون ۲۰۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله ناصرپور در نشست کمیته آموزش و پژوهش دفاع مقدس، اظهار کرد: لرستان بیش‌از ۶۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و باید سعی کنیم دانش‌نامه دفاع مقدس که قرار است برای آیندگان به یادگار بماند در شأن شهدای این استان باشد.


وی با بیان این‌که در هر کشور و هر حوزه جغرافیایی یک فرهنگ استراتژیک حاکم است که میزان سلحشوری جامعه را می‌توان با آن سنجید، افزود: ما نیز باید این سطح از سلحشوری را با کارهای خودمان در حوزه آموزش ارزش‌های که یک گوهر گرانبهاست برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که تاکنون کتاب‌های زیادی در مورد دفاع مقدس نوشته شده است، گفت: در استان تاکنون ۲۰۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده و امسال نیز قرار است ۵۰ جلد دیگر به این کتاب‌ها اضافه شود که باید خلاصه‌نویسی شوند و خلاصه آن‌ها در دانش‌نامه دفاع مقدس آورده شود.

ناصرپور با بیان این‌که تدوین دانش‌نامه هم زمان‌بر است و هم نیاز به صرف هزینه دارد، اضافه کرد: شورای هماهنگی دفاع مقدس ۲۳ عضو دارد که این اعضا می‌توانند در تدوین کار دانش‌نامه با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان همکاری کنند.

سایر اعضای کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس لرستان نیز هر کدام در این جلسه، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در راستای تهیه دانش‌نامه دفاع مقدس استان، ارائه کردند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید