اجرای نقاشی دیواری 120 متری توسط کودکان با موضوع صفویه در اردبیل

همزمان با هفته پاسداشت استان اردبیل بزرگ ترین نقاشی دیواری اردبیل با موضوع صفویه توسط کودکان این استان در پارک کانون اردبیل اجرا شد.

به گزارش ایسنا ، دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل در بازدید از نقاشی دیواری کودکان تصریح کرد: این طرح در قالب برنامه های هَفته استان اردبیل و با موضوع صفویه اجرا می شود.

نادر فلاحی افزود: در سال جاری مشارکت کودکان و نوجوانان را در برنامه ها افزایش دادیم تا با آموزش و اطلاع رسانی به کودکان نسلی آگاه و مطلع پرورش یابد.

وی  با اشاره به تدارک برنامه های متنوع برای کودکان اظهار کرد: از جمله جشن موسیقی و قصه گویی، جشن کودک و میراث صفویه، بازدید از جاذبه ها، همایش صفویه شناسی، مسابقات کتابخوانی، ورک شپا نقاشی و نمایشگاه آثار کودکان پیش بینی شده است.

دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل گفت: در این دوره رویکرد ما پژوهش محوری است و بسیاری از برنامه ها به صورت نمادین اجرا می شود تا در ادامه در طول سال برنامه های آموزشی تداوم یابد.

در این بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز تصریح کرد: این نقاشی به طول 120 متر با 45 قاب برای نقاشی به اندازه 100 در 160 سانتی متر پیش بینی شده است.

زعفر احدزاده تصریح کرد: نقاشی دیواری به مدت سه روز در روزهای 6، 7 و 8 مرداد ماه با مشارکت 91 کودک و 15 مربی برگزار می شود.

وی  اضافه کرد: موضوع نقاشی تاریخ صفویه است و برای اولین بار با این وسعت در اردبیل برگزار شده است.

نظر خود را ثبت کنید