«رابرت دنیرو» در پروژه سینمایی جدید «اسکورسیزی»

«رابرت دنیرو» قرار است در فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» ساخته «مارتین اسکورسیزی» همبازی «لئوناردو دی‌کاپریو» شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندی‌پندنت، ‌ «مارتین اسکورسیزی» که هم‌اکنون مشغول تکمیل ساخت درام گانگستری «مرد ایرلندی» با بازی «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» است، برای پروژه بعدی سینمایی که خود با عنوان «قاتلان ماه کامل» که اقتباسی از یک رمان جنایی است نیز با «رابرت دنیرو» همکاری خواهد کرد.  

«رابرت دنیرو» پیش از این در فیلم‌های «راننده تاکسی»، «رفقای خوب»، «گاو خشمگین» و «مرد ایرلندی» با اسکورسیزی همکاری کرده است.  «دنیرو» برای بازی در قسمت دوم فیلم «پدخوانده» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» برنده اسکار نقش مکمل مرد شد و برای بازی در فیلم «گاو خشمگین» از اسکورسیزی اسکار نقش اصلی را دریافت کرده است.

داستان فیلم «قاتلان ماه کامل» درباره مجموعه قتل‌هایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیر زمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند. وقتی آمار قتل‌ها زیاد شد، اف‌بی‌آی که تازه تاسیس شده بود، پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان یافته تاریخ آمریکا افشا شد.

«اریک راث» نویسنده برنده اسکار فیلم‌های «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن»، نگارش فیلمنامه اقتباسی «قاتلان ماه کامل» را بر اساس رمان نوشته «دیوید گرن» بر عهده دارد و قرار است مرحله فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» از بهار سال آینده میلادی آغاز شود.

پیش از این حضور «لئوناردو دی‌کاپریو» در پروژه این فیلم سینمایی قطعی شده است تا ششمین همکاری وی با «اسکورسیزی» پس از فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی‌ها»، «هوانورد»، «رفتگان»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال استریت» شکل بگیرد.


نظر خود را ثبت کنید