یک داستان عشقی با محوریت بیماری در بلوار کشاورز

سهیل محزون از کارگردانان و بازیگران تئاتری قصد دارد اولین فیلم کوتاه خود را با عنوان «غروب در بلوار الیزابت» در بلوار کشاورز بسازد.

سهیل محزون در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره بیان کرد: بعد از ۱۵ سال فعالیت به عنوان کارگردان و بازیگر در تئاتر، تصمیم گرفتم اولین فیلم کوتاه خودم را بسازم.

او ادامه داد: فیلم درباره یک دختربچه است که به خاطر بیماری کلیوی نیاز به کلیه دارد و همین اتفاق باعث ایجاد چالشی بین پدر و مادر جوانش می‌شود.

محزون درباره لوکیشن فیلمبرداری این اثر توضیح داد: فیلم به طور کامل در بلوار کشاورز رخ می‌دهد و به همین علت نام آن را «غروب در بلوار الیزابت» گذاشته‌ایم. دنبال این بودم که تجربه جدیدی را در یک لوکیشن ثابت داشته باشم و به همین دلیل به گونه‌ای سناریو را نوشتیم که تمام اتفاقات در بلوار کشاورز رخ دهد.

او افزود: این لوکیشن ادای دِینی به خودم بود بعد از سال‌ها تجربه تئاتری. بنابراین بعد از سال‌ها دغدغه شخصی و عبور از این بلوار تصمیم گرفتم یکی از اتفاقات آن را ثبت کنم و به دلیل این‌که مسیر هرروزه من بود، رخدادهای این بلوار برایم جذاب بود.

این هنرمند در ادامه گفت: نویسنده فیلمنامه، تدوینگر و مشاور کارگردان این اثر امیرعلی مهاجری است که خودش تا کنون ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه کاری‌اش دارد. این فیلم حدودا ۱۴ دقیقه خواهد بود و در نظر داریم آن را برای جشنواره فیلم کوتاه تهران آماده کنیم. این فیلم کوتاه اکنون در مرحله تکمیل فیلم‌نامه است و فکر می‌کنم از اواخر مردادماه کلید فیلمبرداری آن را بزنیم.

او همچنین اضافه کرد: داستان این فیلم خیلی اتفاقی به ذهنم رسید. قصه‌هایی را روی هر کدام از این نیمکت‌ها می‌دیدم و یک‌سری تصاویر از جلو چشمم رد می‌شد. در کنار هم دیدن آدم‌ها با وجود آن‌که گاهی فاصله‌های کمی از هم داشتند اما در دنیاهای متفاوتی قرار داشتند برایم جلب توجه می‌کرد. بنابراین به این نتیجه رسیدم که یک داستان عشقی را حول محور بیماری کلیوی یک بچه بسازم.

محزون درباره انتخاب بازیگران این اثر نیز توضیح داد: چون با هزینه شخصی می‌خواهم این فیلم را بسازم بعید می‌دانم بتوانم از بازیگران شناخته‌شده و چهره استفاده کنم. علاوه بر آن تصمیم داشتم از هنر بچه‌های تئاتری برای این اثر استفاده کنم اما اگر تهیه‌کننده‌ای برای این اثر پیدا شود شاید بتوانم چنین کاری انجام دهم.

او در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: صددرصد قصد ساختن فیلم بلند هم دارم و فکر می‌کنم ساخت فیلم کوتاه می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای ساخت فیلم بلند باشد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید