‌بازدید نوبخت از خطوط ریلی شهرستان پیشوا

معاون رییس جمهور عصر امروز سه‌شنبه از خطوط ریلی شهرستان پیشوا بازدید کرد.

‌به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در این بازدید در جمع خبرنگاران در تشریح سفر خود به پیشوا گفت: با عنایت به پروژه ناتمامی که در مسیر تهران و گرمسار بوده و قطعه اول آن تا پیشوا است،  آماده شدن آن نیازمند تخصیص 270 میلیارد تومان است که این کار می‌تواند تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: مردم این سامان این حق را به گردن دولت دارند و دولت باید برای تسهیل در عبور و مرور آنها این پروژه ریلی را در اولویت قرار دهد و با عنایت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که در حال حاضر جزو اولویت‌های دولت است ما باید بتوانیم شبکه‌های حمل و نقل ریلی را توسعه دهیم و این اقدام هم انجام می‌شود.

نوبخت افزود: برای بررسی و ارزیابی از این قولی که به ما داده شده که به ازای تخصیص 270 میلیارد تومان، امکان اتمام این پروژه تا پایان امسال وجود دارد و این مسیر می‌تواند چهارخطه شود و مردم زودتر و سریعتر از این مسیر حرکت کنند این سفر انجام شد و تا الان هم بازدید ما حاکی از این است که این کار می‌تواند به انجام برسد.

معاون رییس جمهور در خصوص متروشدن این خط و مترو دار شدن شهرستان‌های پیشوا، قرچک و ورامین اظهار کرد: آنچه که امروز در این بازدید دنبال می‌کنیم بحث چهارخطه‌ کردن این است چرا که عبور و مرور را بسیار تسهیل می‌کند، منتهی بعد از اتمام این بازدید جلسه شورای اداری منطقه تشکیل شده و جمع‌بندی نهایی را در آنجا اعلام می‌کنیم.

نوبخت با اشاره به سختی مردم منطقه برای عبور و مرور در این مسیر گفت: در مسیر از تمام ایستگاه‌هایی که در حال احداث بود بازدید کردیم و با وجود عدم آماده بودن این ایستگاه‌ها رنج مردم برای عبور و مرور مردم کاملا قابل درک است لذا امید است مجموعه اقداماتی که برای اتمام پروژه تا پایان سال صورت می‌گیرد، رضایت مردم را به نحو شایسته در بر داشته باشد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید