تشکیلات خودگردان فلسطین تردیدها درباره حمایت عربستان را محکوم کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین از مواضع پادشاه و ولیعهد عربستان در قبال فلسطین و قدس قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای از مواضع و حمایت‌های ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از فلسطین و قدس قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: تشکیلات خودگردان فلسطین به شدت "صداهای ناهنجار" را محکوم می‌کند که به برادران عرب و حامیان همیشگی مسأله ملی و پایداری ملت ما در سرزمینشان شک کرده و حمله می‌کنند. همچنین نسبت به تمامی صداهای مشکوک برای تحریف فداکاری‌های ملت و تشویش وجهه برادران خالص‌مان هشدار می‌دهیم.

تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه از آنچه "برادران عرب" نامیده به دلیل مواضع تاریخی‌شان در قبال فلسطین و مسأله آن تشکر و قدردانی کرد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که دو خواننده فلسطینی در مراسمی به عربستان، امارات و بحرین دشنام داده و آنها را دست نشانده رژیم صهیونیستی خواندند. این اقدام با واکنش شدید عربستانی‌ها مواجه شد و آنها در اعتراض به این اقدام هشتک "باعوا الکضیة وشتمونا" (مسأله فلسطین را فروختند و به ما دشنام دادند) را به شکل گسترده‌ای در توییتر منتشر کردند.

این اتفاق چند روز بعد از حمله و دشنام فلسطینی‌ها به فعال سعودی در جریان پرسه‌زنی‌اش در قدس در نزدیکی مسجد الاقصی رخ داد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید