حاجی بابایی: اولین قربانی جنگ با ایران اسرائیل است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا بخواهد جنگی را با ایران شروع کند اولین قربانی این جنگ رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، ‌دکتر حاجی بابایی در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: آمریکا جرات شروع جنگ با ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه احساس خطر امارات از ایران موجب شد تا از یمن عقب نشینی کند، ادامه داد: زمانی که ایران پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را نشانه گرفت، ترامپ قصد پاسخگویی به این حرکت را داشت اما نظامی ها، مجلس و نتانیاهو گفتند پاسخی به ایران نباید داد و اسرائیل اعلام کرد اگر جنگ در منطقه شروع شود، اولین هدف ایران، اسرائیل است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمانی که کشتی نفتکش انگلیس را گرفتیم، ناوچه‌های انگلیس و آمریکا این کشتی را کنترل می‌کردند اما نیروهای انقلابی و بسیجی با اقتدار وارد کشتی شدند و هدایت کردند و اقتدار ایران به آمریکا و انگلیس ثابت شد.

وی با تاکید بر اینکه انگلیسی‌ها کشتی حامل سوخت ایران را در سکوت گرفتند، تصریح کرد: زمانی که کشتی نفتکش ایران را گرفتند هیچگونه همراهی با این کشتی نبوده است و کشتی نفتکش ما را گرفتند. کشتی آنان را گرفتیم و هیچگونه مقاومتی هم نمی‌توانند داشته باشند.

حاجی بابایی تاکید کرد: اقدامات نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی به گوش ترامپ زد و به دنیا نشان داده شد که ترامپ شخصی پوچ و توخالی است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی افزود: انگلیس برای دفاع از کشتی های خود از آمریکا کمک خواسته بود اما ترامپ گفت خودتان باید از کشتی های خود دفاع کنید و حمایتی از طرف ما نخواهد بود.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم بر مشکلات فعلی کشور غلبه کنیم باید از سمت اقتصاد لیبرال به سمت مقاومت حرکت کنیم و همیشه تاریخ نشان داده اگر نیروی انقلابی باشیم به تمام مشکلات پیروز می شویم.


نظر خود را ثبت کنید