زندگی در کار شما جریان دارد

نمایشگاه صنعت ساختمان محلی است که مهندسان، معماران و طراحان همه ساله، باگشت و گذار در آن با آخرین دستاوردها، تکنولوژی ها و متریالی که توسط برندهای برتر این صنعت عرضه شده آشنا می شوند.

امسال من هم به همراه دوست معمارم به این نمایشگاه رفتم و در بین غرفه های گوناگونی که دیدیم، وقت زیادی را در غرفه "مبلمان و پارتیشن اداری ساجیران" گذراندیم.

ترکیب هماهنگ فضای اداری به نمایش در آمده که پارتیشن اداری مدرن به خوبی فضا ها را تفکیک کرده، میز مدیریت، میز مذاکره، مبلمان فضای انتظار ، صندلی اداری به سبکی جدید و ایستگاه کاری، با رنگبندی هایی که هر یک روح تازه ای به محیط کار بخشیده بود، حس آرامشی را به من منتقل کرد، که با اشتیاق، به صحبتهای دوستم با مسئولین غرفه گوش کنم؛

شرکت مبلمان اداری ساجیران با قدمتی ۲۵ ساله، پیشتاز در ارائه تجهیزات اداری متنوع، همراه با نوآوری و خلاقیت است. در بخش اول پارتیشن اداری، که مطابق با آخرین استاندارهای اروپایی طراحی و تولید میشوند، این فرصت را به طراحان و معماران میدهد که با قدرت عمل زیاد، در یک پروژه اداری، فروشگاهی و حتی مسکونی، با رنگ و متریال به روز، تفکیک فضا ها را انجام دهند و زیبایی چشم نوازی را به مخاطبان خود عرضه کنند.


پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم لس که هر دو با پروفیل آلومینیومی مینیمال طراحی شده اند، مورد پسند بسیاری از آرشیتکت های بازدید کننده قرار گرفتند. همچنین پارتیشن آلومینیومی با ساختار فولادی، فرصت اجرای یک دیوار سبک شکیل با امکان کابل کشی و دسترسی آتی به فضای داخلی دیواره را فراهم میسازد.

در بخش دیگر، تجهیز دفتر کار، ساختمان اداری، فضای کار، شرکت استارت آپ با مبلمان اداری مدرن وظیفه ای است که ساجیران در آن تبحر ویژه ای دارد. طیف گسترده محصولات اداری و انواع میز اداری شامل میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارمندی، میز منشی ، میز کار گروهی یا ورک استیشن ها همراه با کتابخانه و فایلینگ اداری سلیقه هر مخاطبی را پوشش میدهد و برای فضای ورودی شرکتها، میز پذیرش و کانتر به همراه مبل انتظار خاصی طراحی شده است.

مبلمان اداری با بهترین طراحی و مواد تولید شده، با عمری طولانی، کیفیتی بالا و گارانتی مناسب، آرامش خاطر خوبی به کارفرمایان، مدیران اداری و مدیران تدارکات شرکتها میدهد و تیم کارآمد خدمات پس از فروش ساجیران دغدغه و نگرانی های جابجایی های آتی را از بین میبرند.


دفتر کار شما فضای زندگی شماست، کارمندان بیش از یک سوم از عمر خود را در محیط کار خود می گذرانند، لذا فلسفه ساجیران بر این است که با طراحی ساده و هارمونیک دکوراسیون داخلی محل کار، آرامش خاطر و نشاط را به کارکنان یک شرکت هدیه داده، رضایت و اعتماد به نفس در آنها تقویت کرده و الهام بخش خلاقیت و احساسی بهتر باشد. این است که میگوید ؛ زندگی در کار شما جریان دارد.

نمایشگاه صنعت ساختمان امسال از ۶ تا ۹ مرداد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برگزار گردید.


نظر خود را ثبت کنید