سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

اعتماد آفرینی و ایجاد فضای بانشاط نیاز ضروری دانشگاه است

  • تاریخ انتشار : 1398/7/20 ساعت : 08:56 - 4 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : آموزش
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت اعتماد آفرینی و ایجاد فضای بانشاط به عنوان نیاز ضروری دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشستی که به مناسبت آغاز به کارش در دانشگاه تشکیل شده بود، ضمن قدردانی از اعتماد وزیر بهداشت، دانشگاه را یک سرمایه اجتماعی بزرگ توصیف کرد و گفت: برای حفظ و حراست از این سرمایه بزرگ در تمام سطوح باید تلاش کرد.

دکتر زالی از تلاش های دکتر آقاجانی در مدت تصدی ریاست دانشگاه قدردانی کرد و گفت: برخی از اقدامات مطلوبی که در دوره سابق مدیریت دانشگاه آغاز شده است را بررسی و دنبال خواهیم کرد.

وی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را علاوه بر دانشگاهی با ظرفیت‌های متعدد علمی و خدماتی، دانشگاهی خوشنام توصیف کرد و گفت: برای اعتلای نام دانشگاه و موفقیت در نظام سلامت با استفاده از نیروهای پرنشاط و مجرب دانشگاه باید تلاش کرد.

دکتر زالی حمایت های وزیر بهداشت از ارکان و کارکنان حوزه سلامت در همه سطوح و در تمام جغرافیای ایران اسلامی را فرصت و موهبتی دانست که با استفاده از آن می توان عزتمندانه و با انگیزه مضاعف به انجام وظایف و مسئولیت‌ها پرداخت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد این دانشگاه با تلاش اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان، علیرغم مشکلات موجود، مسیر پیش رو را به خوبی طی کند

دکتر علیرضا زالی خاطر نشان کرد: اعتماد آفرینی و ایجاد فضای بانشاط در دانشگاه، یک نیاز ضروری و یک اولویت مهم است.

در ادامعه این نشست دکتر سید حسین داوودی مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرکل حوزه وزارتی در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با بر شمردن ظرفیت های بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر نقش اثرگذار این دانشگاه در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی و تربیت نیروهای متخصص حوزه سلامت کشور تأکید کرد.

دکتر داوودی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محمد آقاجانی در مدت تصدی ریاست دانشگاه، حضور دکتر زالی را فرصت مغتنمی برای تعالی و پیشبرد اهداف دانشگاه دانست.

وی همچنین همدلی، اتحاد و نشاط جمعی را لازمه موفقیت دانشگاه در ایام پیش رو توصیف کرد.

همچنین دکتر محمد اسماعیل اکبری مشاور عالی وزیر در امور اجتماعی و استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این نشست طی سخنانی گفت: خرسندیم که یکی از اعضای دلسوز، پر تلاش و اندیشمند دانشگاه سکاندار هدایت دانشگاه شده است.

دکتر اکبری همچنین از آمادگی و همراهی استادان و پیشکسوتان دانشگاه به منظور همراهی دکتر زالی در مسیر هدایت دانشگاه خبر داد.

در ادامه این نشست نیز اعضای هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشگاه به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید