با حضور مسئولان کشوری؛

دستاوردهای دانشگاه‌ها در حوزه مدیریت سبز رونمایی می شود

آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی درحوزه مدیریت سبز فردا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاحیه «سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز»، با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و چند از مسئولان ارشد کشور، فردا (شنبه) ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸ در سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز برگزار می‌گردد، ۳۶ دانشگاه، ۱۰ پارک علم و فناوری و ۳ پژوهشگاه حضور دارند.

با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و اعتبار در نظر گرفته شده در ردیف مدیریت سبز و همچنین تأمین اعتبار از طرف دانشگاه، سالانه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز از جمله بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آب، پساب و پسماند و توسعه فضای سبز همساز با اقلیم اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد که در راستای حفظ منابع و حفظ محیط‌زیست و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری می‌باشد.

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز از فردا ۲۰ تا ۲۳ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در دو دوره قبلی نمایشگاه، موضوع فرهنگ‌سازی و هدف‌گذاری دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی کشور در موضوع مدیریت سبز مطرح شده بود و در نمایشگاه امسال نیز گوشه‌هایی از نتایج و دستاوردهای پروژه‌های اجرا شده توسط دانشگاه‌ها بر اساس آمار و اطلاعات ارائه می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید