افتتاح چهارمین دفتر آزمایشگاه سامانه هوشمند جهاددانشگاهی شریف در زاهدان

تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک با هدف توسعه و ترویج استانداردهای ملی و بین المللی در حوزه‌ فعالیت‌های آزمایشگاهی و آموزشی بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، اداره کل استاندارد و جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان، امضا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف؛ این تفاهم‌نامه با محورهای استفاده بهینه از توانایی‌های علمی، آموزشی و پژوهشی طرفین و همکاری در فعالیت‌های تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی مرتبط، برنامه‌ریزی و طراحی دوره‌های آموزشی، و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد به امضا رسید.

عابدی مدیر آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند جهاددانشگاهی صنعتی شریف در خصوص محورهای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: از محورهای مورد توافق می توان به برگزاری دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌های علمی مرتبط، استانداردسازی کیفیت مواد، وسایل و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، آموزش استانداردسازی مکان، وسایل و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی، توسعه آموزش‌های مهارتی و ارائه پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در امر استانداردهای اجتماعی، ترویجی و نظرسنجی های موردنیاز با توجه به توانمندی جهاددانشگاهی اشاره کرد.

وی افزود: اعتبار این تفاهم‌نامه که به امضاء دکتر علیرضا آخوندی رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف،  مجید محبی مدیرکل اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان و دکتر منصور تاجری رئیس جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان رسیده است، به مدت 5 سال تعیین شده و در پایان مدت اعتبار، برای دوره‌های بعدی قابل تمدید است.

مدیر آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف گفت: با صدور گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها (استاندارد ISO/IEC17025) از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برای آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند، این آزمایشگاه به عنوان یکی از آزمایشگاه های معتبر و مرجع ایران که توانایی انجام خدمات در سطح ملّی را دارا می باشد معرفی شده است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار بابت تجهیزات مخابراتی (سوئیچ و روتر) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین معیار مصرف انرژی و دستور العمل برچسب انرژی برای تجهیزات اداری و تجهیزات تصویرپردازی را نیز دارا می باشد، خاطرنشان کرد: هم اکنون با توسعه و ارتقاء کیفیت فعالیت ها و دریافت مجوزهای لازم، ارائه مشاوره و خدمات آزمایشگاهی را در استان تهران و سایر استانها به سازمان های دولتی، خصوصی و بانکها در زمینه تجهیزات IT از قبیل دوربین مداربسته، سرور، لپ تاپ، NVR ،DVR  کامپیوتر و... را ارائه می نماید.

لازم به ذکر است آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف دارای دفاتر و تفاهم نامه همکاری در استانهای بوشهر، کرمان و خوزستان را کسب نموده است. این آزمایشگاه آمادگی همکاری و توسعه برنامه ها در زمینه ارائه خدمات مشاوره و آزمون در سایر استان های کشور و تولیدکنندگان و درخواست کنندگان  را دارد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید