پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی محلاتی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام مهندس سعید اوحدی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ
(آیه 148 سوره آل عمران)
درگذشت روحانی عالی‌قدر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
آن روحانی گران‌قدر سال‌های گهربار عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران سپری نمودند. ایشان در ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات ارزشمندی داشته‌اند. عالم وارسته‌ای که همواره چه پیش از انقلاب و به‌ویژه پس از انقلاب با تأسی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمودند و سال‌ها در مسئولیت‌هایی همچون نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مجلس شورای اسلامی و... اقدامات شایسته و ماندگاری داشته‌اند. به‌یقین اخلاق‌مداری، ایثار، تعهد، خلوص، تلاش و پشتکار وافر ایشان در خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت نیز با جدیت انجام می‌شد در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.
درگذشت این عالم وارسته را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان‌شاءالله روح بلند آن روحانی والامقام در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سعید اوحدی
معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
انتهای پیام
 


نظر خود را ثبت کنید