تصمیم بی سابقه کمپانی «وارنر» ؛ نمایش آنلاین تمام فیلم‌ها همزمان با اکران 2021

ماتریکسکمپانی برادران وارنر به صورت رسمی اعلام کرد تمامی فیلم هایش را در سال ۲۰۲۱ همزمان با سینماها در سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» عرضه می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر در واکنش به شرایط بحران شیوع ویروس کرونا که با تعطیلی بسیاری از سالن های سینمایی همراه بوده است اعلام کرد، ۱۷ فیلم از محصولاتش از جمله «ماتریکس ۴» و «جوهخ انتحار» را در سال آینده میلادی همزمان با اکران در سینماها، به مدت ۳۱ روز در سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» نیز قرار خواهد داد. 

فیلم-انیمیشن جدید «تام و جری»، فیلم علمی-تخیلی «تل ماسه»، «گودزیلا در مقابل کونگ»، «مورتال کمبت» و «احضار: شیطان مرا وادار کرد» از جمله دیگر محصولات مهم کمپانی برادران وارنر هستند که سال آینده به این شکل اکران خواهند شد. 

تصمیم برادران وارنر احتمالا با اعتراض سینماداران رو به رو خواهد شد و «آدام آرون» مدیر عامل سینماهای «AMC» که بزرگترین سینماهای زنجیره ای در آمریکاست اعلام کرده این تصمیم کمپانی برادران وارنر در واقع یارانه ای برای کمک به رونق گرفتن سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» متعلق به این کمپانی است و به بهای از دست رفتن سود سایر استودیوهای فیلمسازی خواهد بود. 

«توبی امریش» رییس کمپانی برادران وارنر در این باره توضیح داد: «این مدل اکران ترکیبی در واقع این امکان را فراهم می کند تا به بهترین شکل ممکن از فیلم های مان، شریک هایمان و به طور کلی سینما رفتن در سال ۲۰۲۱ حمایت کنیم». ۷۱۳۴۳

سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» تنها در آمریکا قابل دسترس است و اکران بین المللی فیلم ها در سایر کشورها طبق برنامه انجام خواهد شد. 


نظر خود را ثبت کنید