رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد

ارائه تخفیفات ویژه دوره های آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی به جامعه پرستاری و کادر درمان

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از ارائه تخفیف دوره های آموزش کوتاه مدت به جامعه پرستاری و کادر درمان استان خبر داد.

دکتر امین رستم زاده اظهار کرد:به مناسبت روز پرستار و پاسداشت و تکریم زحمات مدافعان سلامت در ایام کرونایی که جهاد در عرصه سلامت را به نمایش گذاشتند، دوره های آموزشی کوتاه مدت این نهاد با تخفیفات خاص ویزه پرستاران و کادر سلامت ارائه خواهد شد.
وی افزود:دوره های آموزش کوتاه مدت زبان های خارجی با ۵۰ درصد تخفیف و دوره های کامپیوتر با ۳۰ درصد تخفیف برای ترم زمستان ویژه پرستاران و اعضای خانواده درجه یک ایشان تعلق خواهد گرفت.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: با شیوع ویروس کرونا در انتهای سال گذشته  آموزش های جهاددانشگاهی نه تنها تعطیل نشد، بلکه ابعاد جدیدی به خود گرفت و توسعه پیدا کرد در این راستا با راه اندازی شبکه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی و فراهم سازی بستر های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه آموزش های مجازی جلوه ی نو و جدیدی از مدیریت و تلاش جهادی جهادگران دانشگاهی به خود گرفت .
به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، وی گفت: علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس ارومیه- خیابان شهید امینی- ساختمان آموزش جهاد دانشگاهی و یا به سایر شعب آموزشی جهاد دانشگاهی (شعبه پنجراه - شعبه آزادگان- شعبه اول شمالی در ارومیه و شعب جهاد دانشگاهی ماکو و خوی) مراجعه و با شماره ۳۳۴۵۶۲۸۶ و ۳۲۳۵۹۴۷۸  تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید