تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال ۹۹ در اردبیل

با حضور استاندار اردبیل، جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل در سال 1399 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

30 آذر با حضور استاندار اردبیل و جمعی از پژوهشگران، جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل در سال 1399 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
در این جشنواره در گروه علوم انسانی به ترتیب سجاد بشرپور و امیرعلی جعفرنژاد از دانشگاه محقق اردبیلی و محمد عظیمی از دانشگاه فرهنگیان به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه فنی و مهندسی به ترتیب عزیز باباپور و محمد قربان پور از دانشگاه محقق اردبیلی و عباس میرزایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه کشاورزی و منابع طبیعی به ترتیب رئوف مصطفی زاده و رضا سیدشریفی از دانشگاه محقق اردبیلی و محمد ضعیفی‌زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه علوم پایه سعید لطیفی نوید و صدیف احدپور از دانشگاه محقق اردبیلی و نازیلا آقایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه علوم پزشگی پایه مهدی فضل‌زاده، نوروز نجف‌زاده و هادی پیری از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه علوم پزشکی بالینی عباس یزدانبد، سمیه متین و بهمن بشردوست از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه مراکز تحقیقاتی استان حسین کربلایی خیاوری از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد.
در گروه دستگاه‌های اجرایی استان، محمدباقر سپهری از صدا و سیمای مرکز استان، عظیم امیدوار از دانشگاه محقق اردبیلی، رضا بخشی مشهدلو از اداره کل ورزش و جوانان، تقی قاسمی خادمی از جهاد دانشگاهی واحد استان، اکبر غاربی کلخوران از دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل، رحیم معصومی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهزاد جماعتی ازکمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان رتبه‌های اول تا هفتم استان معرفی شدند. 
در گروه معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش به ترتیب شهریار درگاهی، مینا طاهری و محمد یزدانی به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه دانشجویان برتر پژوهشگر، به ترتیب حمیدرضا صمدی‌فرد از دانشگاه محقق اردبیلی، یوسف رشتبری از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل و سجاد گلی از دانشگاه فرهنگیان به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
 در گروه دانش‌آموزان پژوهشگر برتر مبینا لطفی، عرفان پورولی و علی رنجبر به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی شدند.
در گروه فناوران برتر نیز امید پورستار و سودا ببرزاده از پارک علم و فناوری استان، یوسف جهاندیده از مرکز رشد جهاد کشاورزی، میلاد نعمتی از مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی، محمود خروشی از مرکز رشد جهاد دانشگاهی، بهمن طاهری از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، وحید اصغری آذر از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی و حمید قدیرزاده پریخانی از مرکز رشد شهرستان مشگین شهر به عنوان فناوران برتر استان معرفی شدند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید