رئیس میراث‌فرهنگی سرعین:

ویژه برنامه یلدای مجازی قرن در سرعین برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین گفت: ویژه برنامه یلدای مجازی قرن برای شب یلدای بدون دورهمی سال ۹۹ در سرعین برگزار می‌شود.

 یحیی نجار قابل در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: ویژه برنامه یلدای مجازی قرن برای شب یلدای بدون دورهمی سال توسط میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، جامعه اقامتی و هتلداران استان اردبیل به میزبانی هتل اترک سرعین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه یک دورهمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که در گرامیداشت طولانی‌ترین شب سال و برای پاسداشت آیین‌ها و سنت‌های دیرین محلی و سنتی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: ویژه برنامه یلوای مجازی قرن با حضور میهمانان، خواننده مطرح استان و نوازندگان سنتی اردبیل برگزار خواهد شد که قصه‌گویی، حافظ‌خوانی و داستان‌سرایی شب یلدا از بخش‌های این برنامه است و میهمان خانه‌های هم‌استانی‌ها در بستر فضای مجازی خواهد شد.

نجار قابل برگزار مسابقه را از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه برشمرد و بیان کرد: «به 10 نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه جوایزی اعطا خواهد شد که برندگان آن ساعت 11 همان شب اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه یلدای مجازی قرن ساعت پنج عصر روز یکشنبه ۳٠ آذرماه در https://www.aparat.com/sareinnews بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید