آتش بازی فردوس قم در سومین گام لیگ برتر فوتسال

  • تاریخ انتشار : 1399/10/7 ساعت : 23:02 - 3 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قم
تیم فوتسال فردوس قم عصر روز یکشنبه با نتیجه ۵ بر ۱ از سد اهورابهبهان گذشت.

تیم فوتسال فردوس قم که عصر روز یکشنبه در قالب هفته سوم لیگ برتر فوتسال میزبان اهورا بهبهان بود با نتیجه ۵ بر ۱ از سد حریف خود گذشت.

فردوس قم از ابتدای بازی بسیار هوشمندانه و مالکانه بازی کرد و در همان دقایق ابتدایی با دو گل علی میکاییلی و حسین رضوی از تیم حریف پیش افتاد.

در ادامه بازیکنان فردوس با گل مهدی کبیری اختلاف را به سه گل رساندند اما هاشم شیرعلی تنها چند دقیقه بعد از این اتفاق برای اهورا گلزنی کرد و اختلاف را به دو گل کاهش داد.

نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۱ به سود فردوس قم به پایان رسید تا شاگردان صبوری در نیمه دوم کار راحت تری را داشته باشند.

در نیمه دوم ضربات اهورایی ها با درخشش مجتبی نعمتی سنگربان فردوس قم مهار شد و بازیکنان اهورا موفق به گلزنی نشدند.

فردوسی ها نیز در نیمه دوم به خوبی از ضد حمله ها استفاده کردند و با گل های روح الله ایثاری و امیرحسین زینلی تعداد گل های خود را به عدد ۵ رساندند.

در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر ۱ به سود تیم فردوس به پایان رسید تا فردوسی ها با این پیروزی ۵ امتیازی شده و بالاتر از گیتی پسند در رده دوم جدول گروه اول قرار بگیرند.

نکته جالب این بازی گلزنی امیرحسین زینلی جوان ترین بازیکن فردوس بود؛ این بازیکن که متولد سال ۱۳۸۰ است در ثانیه پایانی بازی موفق به گلزنی شد.

نماینده استان قم برای بازی چهارم خود به البرز سفر خواهد کرد تا روز جمعه ۱۲ دی ماه در برابر مقاومت شهرداری البرز صف آرایی کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید