فرمانده سپاه استان خبر داد:

اجرای ۷۵۰ برنامه به‌مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۵۰ برنامه در قالب ۲۵ محور به مناسبت‌های دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهید فخری زاده و دهه فاطمیه پیش‌بینی شده است.

سردار علی محمد اکبری هفتم دی ‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: دشمنان هر زمان نقطه ضعفی از کشور هدف دریافت کنند، ترور شخصیت‌های آن کشور را انجام می‌دهند، همانطور که مشاهده کردیم در سال ۸۸ مزدوران احساس دوقطبی بودن را در کشور احساس کرده و بنابراین زمینه برای فتنه مهیا شد.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پیشتاز در برپایی راهپیمایی سال ۸۸ علیه فتنه‌گران بود، افزود: مردم همیشه در صحنه این استان، در ۸ دی ماه به خیابان‌ها آمده و انزجار خود را علیه دشمنان و بی‌بصیرتان داخلی به منصه ظهور رساندند، این در حالی بود که این برنامه در دیگر استان‌ها در ۹ دی ماه اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع)  چهارمحال‌وبختیاری به سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: این شهید بیش از ۴۰ سال در حفاظت از دستاوردهای انقلاب و اسلام تلاش کرد و همیشه به دنبال گمشده خود یعنی شهادت بود.

اکبری درخصوص شخصیت شهید سلیمانی تصریح کرد: ایشان جبهه مقابله با استکبار جهانی را به بیرون از مرزهای ایران هدایت کرد، یقینا اگر ایشان و همرزمان شهیدش نبودند چه بسا وضعیت ایران مانند سوریه و لبنان بود.

اکبری به نقشه کور دشمنان در به شهادت رساندن شهید سلیمانی پرداخت و توضیح داد: دشمنان فکر کردند که اگر این شخص را به شهادت برسانند اختلاف در کشور به‌وجود می‌آید، اما ملاحظه کردیم که پس از شهادت ایشان در دنیا حرارت و شوری پدید آمده و برآورد شد که حدود ۲۵ میلیون در تشییع این شهید شرکت کردند که این نخستین سیلی بر صورت دشمن شد.

وی دومین انتقام را در زدن پایگاه عین‌الاسد عنوان و اظهار کرد: این برای نخستین بار بود که یک کشور توانست به پایگاه‌های آمریکا حمله کند، باید در فکر بود که سیلی دیگر خارج کردن آمریکا از منطقه باشد و انتقام دیگر باید از آمران ایشان گرفته شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی برای برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی وجود دارد، ادامه داد: قرار بر این است که در شهرستان‌ها برنامه‌های مردمی برگزار شود و برنامه‌های سپاه پیرامون تبیین شهادت این شهید و بصیرت‌افزایی مردم به‌مناسبت دهه بصیرت است.

اکبری با بیان اینکه ۷۵۰ برنامه در قالب ۲۵ محور پیش‌بینی شده است، گفت: این برنامه‌ها به مناسبت‌های دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهید فخری زاده و دهه فاطمیه پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه فضاسازی در اماکن مختلف باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: علاوه بر این مسئله ممکن است عده‌ای از مردم تمایل داشته باشند برای سالگرد شهادت ایشان به کرمان سفر کنند که ظرفیت حضور به‌دلیل ویروس کرونا و سردی هوا وجود ندارد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری برنامه‌های فعالیت در فضای مجازی ( هشتگ‌ها و کمپین‌ها)، رسانه، روشنگری و تبیین، تولید محتوا از وصیت‌نامه این شهید، حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات متعدد، جشنواره‌های ادبی و فرهنگی، اقدامات جهادی، محرومیت‌زدایی و اهدای خون را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده سپاه استان برای سالگرد شهادت شهید سلیمانی برشمرد و یادآور شد: به‌علاوه قرار است سه کتاب با عناوین « پرواز بغداد»، « بهشت» و « مکتب حاج قاسم و مدرسه درس‌آموز» نوشته شده توسط اهالی اهل قلم رونمایی شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید