کافیه مقایسه کنید، تک سیرو

وبسایت تک سیرو از تابستان سال ۱۳۹۸ افتتاح شده، شما عزیزان می توانید در این فروشگاه نسبت به مشاهده قیمت و خرید PS۵، اطلاع از قیمت انواع کنسول بازی و یا خرید Xbox Series X، نینتند و سوئیچ و انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی و بازی های پلمپ  واصلی اقدام کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تک سیرو، اعضای موسس فروشگاه با بیش از ۱۵ سال سابقه تجاری در زمینه بازی های ویدیویی، افتخار خدمت رسانی به دوستان و مشتریان گرامی را در قالب برندهای تجاری مختلف داشتند. تجربه‌ای که در این سال‌ها بدست آمد، اندوخته بزرگی بود که تیم تک سیرو را در خلق برندی تازه یاری کرد.

با اطمینان از اصل بودن کالاها و مجوزهای فروشگاه تک سیرو از ارگان‌های معتبر، نسبت به خرید کنسول بازی و انواع محصولات مرتبط اقدام کنید. فروشگاه تک سیرو دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت و معدن تجارت و مجوز رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

همچنین فروشگاه تک سیرو ضمانت می دهد که پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید قیمت ما را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید و در صورت مشاهده قیمت پایین تر از فروشگاه تک سیرو کافیست به قسمت پشتیبانی آنلاین پیام دهید تا قیمت را بررسی کنند.

همچنین برای خرید PS5 و یا خرید Xbox Series X می توانید به سایت ما سر بزنید.

تمامی کالاهای فروشگاه تِک سیرو دارای ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت و اروجینال بودن کالا می باشد.

هر هفته کد تخفیف و محصولاتی تخفیف میخورد که کاربران اینستاگرام می توانند از آنها اطلاع داشته باشند و همچنین هر ماه قرعه کشی به لایو داریم پس پیشنهاد می کنیم ما را دنبال کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


نظر خود را ثبت کنید