مراسم بزرگداشت ۹ دی

سردار نقدی:رهبری، انقلاب را بدون عقب نشینی از مسیر امام ( ره)ادامه دادند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب کسی است که بیشترین نزدیکی به اندیشه امام خمینی را داشته است یادآورشد: رهبری، انقلاب را بدون عقب نشینی از مسیر امام( ره) ادامه دادند.

به گزارش ایسنا، سردار نقدی در مراسم بزرگداشت نهم دی در مسجد لولاگر با بیان اینکه روز نهم دی روز مردم است که در حوادث مختلف پای انقلاب ایستادند، به اتفاقات سال ۸۸ پرداخت و گفت: مدیرانی که چندین دوره رییس مجلس و رییس جمهوری بودند پشت سر یک جریان فتنه قرار می گیرند که ما باید همچنان مسئول باشیم. تمام رسانه های دنیا می آیند پشت سر آنها قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از همه نمادهای انقلاب در این جریان استفاده کرده و تلاش کردند شبهه در انقلاب اسلامی ایجاد کنند. آنها خود را به امام خمینی منسوب می کردند، یا شعار الله اکبر سر می دادند یا تلاش کردند با نام امام خمینی ،امام حاضر را تضعیف کنند تا قدرت را به دست بگیرند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب کسی است که بیشترین نزدیکی به اندیشه امام خمینی را داشته است. رهبری، انقلاب را بدون عقب نشینی از مسیر امام ادامه دادند. در آن وقایع خیلی از مسئولان سکوت کردند و رهبری ماند و ملت‌ اما ملت خوش درخشید.

وی ادامه داد: اگر کسی مثل رهبر انقلاب را نداشتیم که شجاعت ایستادن در مقابل دشمن را داشته باشد، چه بر سر انقلاب می آمد؟بدون این رهبری درخشان نمی توانستیم از میان پنج جنگ بزرگ با امنیت و اقتدار بیرون بکشیم و اگر فرماندهی ایشان در نیروهای مسلح نبود نمی توانستیم از آمریکا و انگلیس اسیر بگیریم و دستمان را تا مدیترانه بلند کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: پیشرفت های علمی، نظامی کشور نتیجه هدایت های رهبری انقلاب است. بدون هدایت رهبری کجا می توانستیم تا دریای سرخ حضور با اقتدار داشته باشیم؟ یا وحدت ملی خود را حفظ کنیم؟

سردار نقدی با اشاره به فعالیت گسترده رسانه های دشمن، اظهار کرد: فتنه گران در سال ۸۸ بخاطر رسیدن به قدرت نمک نشناسی کردند و با همه دشمنان انقلاب ائتلاف کردند. با خارجی ها و سفارت انگلیس و حتی گروه های تروریستی پیوند زدند اما ملت تشخیص داد که مسأله انتخابات نیست و در نهم دی به صحنه آمد و حماسه جاویدی خلق کرد و توطئه دشمنان را خنثی کرد. در نهم دی مردم درخشیدند.

 نقدی سردار نقدی با بیان اینکه شهید سلیمانی در وصیت نامه خود سه بار به مظلومیت رهبر انقلاب اشاره دارند عنوان کرد: اگر منظور شهید این باشد که رهبر انقلاب از ناحیه ابر قدرتها مظلوم واقع شده است چیز ی بدیهی است قطعا منظور این شهید ایجاد مظلومیت توسط همین خواصی هستند که در فتنه ۸۸ باختند و امروز هم دارند می بازند و با رسانه هایی که ایجاد کردند دل مردم را می لرزانند.

وی ادامه داد: برخی بجای اینکه دلشان به رهبر انقلاب خوش باشد دلشان به پیرمرد خرفتی در کاخ سفید خوش است. خانم کلینتون که در فتنه ۸۸ وزیر خارجه آمریکا بود کسی است که می گوید ما داعش را تشکیل دادیم و همان کسی است که می‌گوید ما توییتر را در سال ۸۸ فعال نگه داشتیم.

نقدی تصریح کرد: چرا باید پدید آورنده داعش از برخی حمایت کند. چرا برخی به آمریکایی دلخوش کرده اند که در حال شکست است و از ملتی که روزی آمریکای در اوج را شکست دادند می خواهند در مقابل آمریکای فرو ریخته تسلیم شوند.

وی اظهار داشت: مردم هوشیار هستند و این جانفشانی که بسیجی های عزیز در طرح شهید سلیمانی انجام می دهند و کسانیکه پای کار جهاد هستند و صف بسته اند برای حضور در جبهه مقاومت دل ما را قرص می کند.

 سردار نقدی درباره انتقام حاج قاسم گفت: آمریکا باید از منطقه برود و به لطف خدا گام های بزرگی را ملت ایران و عراق برداشتند. انتقام این خون ها و شهید فخری زاده اخراج آمریکا از منطقه است که گام های بلندی د این راستا در عرصه سیاسی و قانونگذاری در دو کشور ایران و عراق برداشته شده و عملیات های بزرگی جوانان و مجاهدان عراقی علیه آمریکا داشتند که آمریکا را به عجز وا داشته و آنها پیام می دهند که این کارها متوقف شود اما این مبارزه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید