با اخطار آتش نشانی؛

چراغ تنها سالن اجرای صحنه‌ای اراک خاموش شد/"ستارگان" ناایمن است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تنها سالن اجرای صحنه ای شهر اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی تعطیل شد.

حجت الاسلام عباس دانشی از تعطیلی مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی خبر داد.

وی گفت: سازمان آتش نشانی اراک طی نامه‌ای مجتمع فرهنگی ستارگان اراک را ناایمن تشخیص داده و اعلام کرده است که برگزاری هرگونه برنامه در این مجتمع از نظر این سازمان تا رفع مشکلات و نصب تجهیزات مطمئن ممنوع است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، دانشی اظهار کرد: با این اخطار رسمی سازمان آتش نشانی اراک، مجتمع فرهنگی ستارگان  که طی سال های اخیر خدمات فرهنگی و هنری متنوعی را به شهروندان ارائه کرده غیر قابل بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: برآوردهای اولیه برای رفع مشکلات و تهیه و نصب تجهیزات ایمنی استاندارد مورد نظر سازمان سازمان آتش نشانی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان است که تامین آن به سادگی و بدون پیگیری و مساعدت مسئولین تصمیم‌گیر استان امکان پذیر نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: با توجه به ضرورت توجه ویژه به برنامه های فرهنگی هنری و نشاط اجتماعی در دوران پساکرونا، خارج شدن مجتمع فرهنگی ستارگان از ارائه خدمات به شهروندان، خسارتی عظیم و مشکلی جدی است که فعالان و موسسات فرهنگی هنری نیز تحت تأثیر آن قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود مسئولین تصمیم‌گیر استان اعم از استاندار، فرماندار اراک، سازمان برنامه و بودجه استان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین و سازمان های ذیربط تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید