با حکم رئیس جهاد دانشگاهی انجام شد؛

انتصاب اعضای کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر؛ ترجمه و توسعه فرهنگی

با حکم رییس جهاددانشگاهی رییس، دبیر علمی، دبیر اجرایی و رییس شورای سیاستگذاری کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر، ترجمه و توسعه فرهنگی جهاددانشگاهی منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در حکمی دکتر عیسی علیزاده را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری کنفرانس، دکتر سیدسعید هاشمی را به عنوان دبیر علمی کنفرانس، دکتر حامد علی‌اکبرزاده را به عنوان رییس کنفرانس و توحید اسدی را به عنوان دبیر اجرایی «نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر: ترجمه و توسعه فرهنگی» جهاد دانشگاهی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با استفاده حداکثری از تجارب موجود، در ارتقاء و گسترش روزافزون پژوهش نشر، ترجمه و توسعه فرهنگی و انجام این وظیفه مهم، موفق و مؤید باشید.

نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر، رویدادی علمی‌پژوهشی است که 23 فروردین 1400 به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود. 

در فراخوان این کنفرانس آمده است: از پژوهشگران در تمامی حوزه‌های مرتبط با مطالعات و پژوهش‌های نشر برای ثبت و ارائه مقالات خود در نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر دعوت به عمل می‌آید. آثار پژوهشی مرتبط با «ترجمه و توسعه فرهنگی» که به عنوان محور ویژه این کنفرانس مشخص شده‌ است، به طور خاص مورد توجه قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، آخرین مهلت ارسال چکیده برای شرکت در این کنفرانس هفتم اسفند 1399 اعلام شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و دریافت جزئیات درباره این رویداد می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://pubconf.isba.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید