در سریالی با موضوع کرونا

«کنت برانا» بازیگر نقش «بوریس جانسون» شد

«کنت برانا» در یک سریال جدید درباره بحران همه گیری ویروس کرونا در نقش «بوریس جانسون» ـ نخست وزیر بریتانیا ـ بازی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، «مایکل وینترباتم» کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت که به سفارش شبکه اسکای ساخته می شود و داستان آن درباره ظهور نخستین موارد ابتلا به کرونا در انگلیس و چگونگی مواجهه «بوریس جانسون»، نخست وزیر بریتانیا با بحران شیوع ویروس کروناست.

«وینترباتم» علاوه بر کارگردانی در کنار «کایرون کوئرک» نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته و «تیم شیپمن» سردبیر سیاسی روزنامه ساندی تایمز نیز به عنوان مشاور با این پروژه تلویزیونی پنج قسمتی همکاری دارد که تمرکز اصلی داستان به تاثیرات همه گیری کرونا بر بریتانیا و واکنش دانشمندان، پزشکان و پرستاران به این بحران است. 

«کنت برانا» سینماگر ایرلندی که برای ایفای نقش «بوریس جانسون» در این سریال انتخاب شده است، برای کارگردانی نسخه سینمایی «هنری پنجم» اثر ویلیام شکسپیر و همچنین بازی در این فیلم در سال ۱۹۸۹ نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی شد. او همچنین برای فیلم‌ «هملت» نیز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. 

«مایکل وینترباتم» درباره ساخت این سریال می گوید: «موج اول شیوع ویروس کرونا برای همیشه در خاطرمان خواهد ماند، زمانی که کشور برای رویارویی با یک دشمن پنهان متحد شد و زمانی که مردم بیش از هر زمان دیگری به اهمیت جامعه بودن پی بردند. این سریال جدید بر اساس مجموعه ای از داستان های واقعی از ابتلای بوریس جانسون به ویروس کرونا تا تلاش های بی وقفه کادر پزشکی و سیاست گذاران در خط مقدم مبارزه با این ویروس است». 

قرار است این سریال تلویزیونی از اوایل سال جاری میلادی مقابل دوربین برود و پیش بینی می شود پاییز ۲۰۲۱ از شبکه اسکای به روی آنتن برود. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید