قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از دستاوردهای جهاددانشگاهی

 امام‌جمعه کرج و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: جهاددانشگاهی باید با ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت وادارات اوقاف وارد همکاری شود تا در درمان ناباروری که موضوع اصلی در افزایش نسل است نقش گسترده‌تری را ایفا نماید.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی روز سه شنبه هفتم بهمن در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی که با همراهی رئیس جهاد دانشگاهی البرز و رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز صورت گرفت، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز صورت گرفت، با قدردانی از دستاوردهای جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری خاطرنشان کرد:  نهاد مقدس جهاددانشگاهی که به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل‌شده یکی از نهادهای موفق علمی و فناوری در عرصه‌های مختلف است و همان‌طور که این نهاد از دو واژه جهاد و دانشگاه تشکیل‌شده، انتظار ما نیز همین است که در حوزه‌های علمی و دانشگاهی جهاد کند و خوشبختانه جهاددانشگاهی جهاد کرده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: جهاددانشگاهی نه‌تنها در حوزه علمی و فناوری استان البرز بلکه در عرصه‌های مختلف توسعه استان البرز مثل توسعه کشاورزی و همچنین توسعه مترو در استان البرز باید نقش مهم‌تر و برجسته‌تری را عهده‌دار شود. 

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به تجارب و دستاوردهای ارزنده جهاددانشگاهی در بحث درمان ناباروری تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید با ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت وادارات اوقاف وارد همکاری شود تا در درمان ناباروری که موضوع اصلی در افزایش نسل است نقش گسترده‌تری را ایفا نماید.

وی با اشاره به توانمندی جهاددانشگاهی درزمینه‌ی کشاورزی و دامداری گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند علاوه بر تولید و پرورش گاو و گاومیش و شتر، در زمینه‌ پرورش اسب و همه بخش‌های نوین کشاورزی قدم‌های بلندتری بردارد.

وی با اشاره به استفاده از جوانان تحصیل‌کرده در توسعه علمی و اقتصادی کشور افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند راه استفاده از جوانان و دانش‌آموختگان را بیشتر فراهم نماید.

امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دولت فعلی در ماه‌های پایانی قرار دارد یادآور شد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، باید در دولت آتی به‌سوی تخصص گرایی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان در قالب کارهای تیمی و گروهی پیش برویم و به‌جای نگاه منشوری باید نگاه لیزری در کارها داشته باشیم چراکه در صورت داشتن نگاه لیزری می‌توانیم دقیق‌تر به هدف برسیم و نقش واقعی خود را ایفا کنیم. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید