تقدیر از سازمان ثبت برای ثبت دارایی‌های مادی و معنوی دانشگاه تهران

  • تاریخ انتشار : 1399/11/8 ساعت : 13:15 - 3 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : آموزش
رئیس دانشگاه تهران در نشستی از همکاری و تلاش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیرکل ثبت استان تهران در ثبت دارایی‌های مادی و معنوی به ویژه صدور سند تک برگی پردیس مرکزی این دانشگاه تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمود نیلی در این نشست با تأکید بر اهمیت دارایی‌های معنوی و دستاوردهای علمی این دانشگاه اعم از پتنت‌ها و اختراعات و همچنین تثبیت و مستندسازی املاک دانشگاه تهران، به عنوان نمونه برجستۀ دانشگاه‌های آموزش عالی کشور گفت: دانشگاه تهران متعلق به همه است و از این رو حفظ و حراست از املاک و دارایی آن، حراست از اموال و دارایی مردم ایران است.

عبدالحسین رامشی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت حفاظت از دارایی دانشگاه‌ها بر اساس قانون گفت: یکی از گام‌های مؤثر برای حمایت و حراست از املاک دانشگاهها اجرای قانون حدنگار است.

در ادامه این نشست که مدیرکل املاک دولتی سازمان ثبت و مدیرکل املاک و اموال دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در آن حضور داشتند، محسنی، مدیرکل امور حقوقی دانشگاه تهران گزارشی از روند ثبت پردیس مرکزی این دانشگاه با حمایت این بخش‌ها ارائه داد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید