آغاز به کار سفیر جدید عربستان در قطر

امروز خبرگزاری رسمی قطر «قنا» آل ثانی با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید عربستان تاکید کرد که قطر از پیشبرد روابط دوجانبه بین دو کشور و همکاری نزدیکتر در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند.

«منصور بن خالد بن فرحان آل سعود» سفیر جدید عربستان سعودی در قطر امروز دوشنبه استوارنامه خود را تقدیم «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه این کشور کرد. سفیر جدید سعودی در پی احیای روابط دوحه و ریاض بعد از دوره ای تنش در روابط دوجانبه کار خود را آغاز می کند.

به گزارش ایرنا؛  امروز خبرگزاری رسمی قطر «قنا» آل ثانی با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید عربستان تاکید کرد که قطر از پیشبرد روابط دوجانبه بین دو کشور و همکاری نزدیکتر در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند.

ماه گذشته «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در دربار سلطنتی در کاخ آل سلام در جده ملاقات و درباره موضوعاتی از جمله روابط دو جانبه بین دو کشور و همکاری مشترک در زمینه های مختلف و راه های حمایت و توسعه آن گفت و گو کردند.

این دومین سفر امیر قطر به عربستان بعد از حضور او در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس بود.

اجلاس العلا پس از اختلاف میان قطر و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که سالها به طول انجامید شاهد آشتی تاریخی این کشورها با قطر بود.


نظر خود را ثبت کنید