تبلیغات

خرید سرور مجازی بورس پرسرعت و ارزان

آیا شما هم قصد سرخطی زدن در بازارهای بورس ایران را دارید ؟ آیا شما هم میخواهید تا با بهترین رتبه در صف خرید قرار بگیرید؟ امروز قصد داریم در این مقاله روش های انتخاب یک سرویس مناسب و پرسرعت مخصوص سرخطی زدن در بورس را به شما آموزش دهیم تا براحتی بتوانید یک سرور مناسب برای استفاده در بورس را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی بورس پرسرعت و ارزان

باتوجه به افزایش سایتهای ارائه دهنده سرورهای مختلف بنام " سرور بورس " که بصورت نا جوانمردانه چندین برابر قیمت تمام شده از مشتریان هزینه دریافت میکنند و بی کیفیت ترین و نا مرتبط ترین سرویس ها را جهت استفاده بورس ارائه می کنند که با خرید این سرویس ها هیچ نتیجه مثبتی در سرخطی زدن حاصل نخواهد شد ؛ انتخاب یک سرور مناسب در میان این گستردگی و تبلیغات کاذب بسیار سخت و دشوار می باشد.

برای انتخاب یک سرور مجازی بورس مناسب و پرسرعت به نکاتی باید توجه کنیم که بسیار حائز اهمیت می باشد تا دچار شک و تردید و اشتباه نشوید ، در نظر داشته باشید که اگر به نکات مورد اهمیت دقت نکنید سرویسی که تهیه میکنید هیچگونه بازدهی در سرخطی زدن نخواهد داشت و نتیجه دلخواهی از سرویس تهیه شده نخواهید گرفت.


یک سرور خوب برای استفاده در بورس چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

  • سرور مرتبط با کارگزاری مورد نظر شما باشد
  • سرور دارای پینگ 1 میلی ثانیه به کارگزاری باشد نه سایر سایتها مانند اسپید تست
  • سرور ترجیحا دارای پورت 10 گیگابیت اختصاصی باشد
  • دارای سخت افزار بروز و جدید باشد
  • نوع هارد سرور حتما از سری NVMe باشد
  • در نظر گرفتن سابقه و تجربه ارائه دهنده
  • تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت وجه

چرا باید سرور از نظر موقعیت مکانی با کارگزاری شما مرتبط باشد؟

یکی از نکاتی که شاید کمتر به آن توجه می شود عدم چک کردن موقعیت مکانی سروری که قصد تهیه کردن آن را دارید می باشد ، همانطور که میدانید در سالهای اخیر تعداد دیتاسنترهای تأسیس شده در تهران بسیار زیاد بوده و در اطراف و حومه تهران و یا سایر مکان ها دیتاسنترهایی راه اندازی شده که اکثریت سایتها از این دیتاسنتر ها اقدام به ارائه سرویس به عنوان بورس برای مشتریان میکنند که این کار باعث ایجاد یک فاصله مکانی طولانی و پینگ نا مناسب به کارگزاری می باشد که تأثیری برای امر سرخطی زدن ندارد ، به همین دلیل بسیار مهم است که سرور تهیه شده حتما از نزدیکترین فاصله به کارگزاری مورد نظر شما باشد.

چرا حتما باید سرور بورس نسل جدید باشد؟

باتوجه به اینکه برای استفاده بورس به دنبال پورت 10 گیگ هستیم ، کیفیت این پورت ارتباط مستقیم با سخت افزار سرور دارد ، اگر سرور بروز نباشد و دارای سخت افزار قدیمی و یا ضعیف باشد پورت 10 گیگ بصورت کامل در اختیار شما قرار نمی گیرد چون سرویسی که تهیه کرده اید توانایی پشتیبانی کردن پورت 10 گیگابیت را ندارد ، بطور مثال اگر هارد از نوع NVMe نباشد ، رید و رایت سایر هارد ها پایین بوده و این امر تأثیر مستقیم در پشتیبانی کردن از پورت 10000 مگ را خواهد داشت.

بسیاری از ارائه دهندگان متأسفانه از سرورهای نسل قدیمی با هارد های استوک ضعیف و یا هارد های SSD لپتاپی جهت ارائه این نوع خدمات استفاده میکنند که این مورد می تواند باعث سوخت شدن هزینه کاربر و بی تأثیر بودن سرور در سرخطی زدن شود.

چرا پینگ 1 میلی ثانیه فقط به کارگزاری اهمیت دارد؟

بسیاری از کاربران متأسفانه با عدم آگاهی و استفاده از ابزارهای غلط مانند اسپید تست اقدام به تست سرعت می کنند و با پینگ 1 میلی ثانیه روبرو می شوند ، اما پینگ نمایش داده شده اصلا ارتباطی به استفاده بورس ندارد ، چراکه اسپید تست سرور شمارا با سرورهای داخل شبکه ای خود همان دیتاسنتری که سرویس دارید تست می کند و سرعت و پینگ داخل شبکه ای به شما نمایش می دهد و این مورد ارتباط زیادی به پینگ سرویس به کارگزاری ندارد و کاربران را دچار اشتباه می کند.

چرا پورت شبکه 10 گیگابیت بهتر است؟

باتوجه به افزایش تقاضای سرخطی زدن و تهیه اکثریت کاربران از سرور مجازی بورس با پورت شبکه 10 گیگابیت و رقابتی شدن سرخطی زدن در صف خرید ترجیحا اگر پورت بالاتر با سرعت بهتر را داشته باشید در رقابت سرخطی زدن بین کاربران شانس بیشتری خواهید داشت ، هرچه پهنای باند وسیعتر جهت سرخطی داشته باشید شانس بیشتری خواهید داشت.

سخت افزار بروز و هارد NVMe ؟

در میان ارائه دهندگان سرورهای مجازی و اختصاصی جهت کاربری بورس اکثر ارائه دهندگان بر حسب سودجویی اقدام به تهیه سرورهای قدیمی ارزان قیمت با سخت افزار بسیار قدیمی و فرسوده میکنند که این سرورهای قدیمی و بی کیفیت حتی از پورت شبکه 10 گیگابیت هم نمی تواند پشتیبانی کند و هارد های SSD لپ تاپی را با فعالسازی رایت کش بجای NVMe به مشتریان ارائه میکنند که این مورد بدلیل سرعت رید و رایت پایین هارد و پشتیبانی نشدن پورت 10 گیگابیت توسط سخت افزار شانس کاربر را بسیار کاهش می دهد جهت سرخطی زدن .

چگونه تشخیص دهیم کدام سرویس دهنده بهتر است؟

یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت می باشد سابقه خدمات دهنده می باشد ، اگر دقت کرده باشید اکثر سایتهایی که اقدام به ارائه خدمات برای سرورهای بورس می کنند تازه تأسیس بوده و مدت زمان فعالیت آن ها بسیار کوتاه می باشد ، این مورد دو عامل می تواند داشته باشد 1- تازه کار بودن و عدم داشتن تجربه و دانش فنی کافی در زمینه ارائه خدمات که می تواند باعث بروز مشکلات و عدم ارائه سرویس مناسب به کاربر باشد. 2- تغییر دامنه ارائه دهنده به دلایلی همچون کلاه برداری و یا قطع خدمات بدون اطلاع قبلی و سوخت شدن هزینه کاربران در دامنه قبلی ...

هرگز به سایتهای تازه وارد اعتماد نکنید چون ممکن است با پرداخت هزینه های بسیار بالایی که بابت خرید سرور بورس می کنید با مواردی همچون بالا نیامدن سایت خدمات دهنده و قطع شدن سرویسی که هزینه آن را دادید و عدم ارائه خدمات تا پایان دوره مواجه شوید ؛ این موارد در سالهای اخیر بسیار زیاد دیده شده.

چرا سرور مجازی بورس قائم هاست از سایر سرویس ها مناسبتر است؟

تیم قائم هاست برگرفته از افراد متخصص و حرفه ای با سابقه طولانی و داشتن مدارک معتبر مرتبط با شبکه و دیتاسنتر بصورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات سرور مجازی ویژه بورس و سرخطی و سایر سرویس های مورد نیاز کاربران همچون سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی فرانسه و ... کرده است ، این سرورها با بروزترین سخت افزار و بهترین تجهیزات شبکه در فضای اختصاصی ویژه خود قائم هاست در دیتاسنترهای مختلف ارائه می شود ، مشتریان برای تهیه سرویس از قائم هاست توانایی انتخاب سرور از دیتاسنتر مورد نظر خود را دارند و یا حتی می توانند از پکیج های ارزان که قائم هاست از چند دیتاسنتر مختلف با پورت 10 گیگ ارائه میکند تهیه کنند.

خرید سرور مجازی بورس پرسرعت و ارزان

آیا صرفا تهیه سرور مجازی بورس کافی می باشد برای سرخطی زدن و سرخطی با سرور تضمینی است؟

متأسفانه واقعیتی که بسیاری از ارائه دهندگان به مشریان مطرح نمیکنند و به قصد سودجویی با تبلیغات کاذب و نظرات تقلبی و دروغین قصد گول زدن مشریان را دارند اقدام به جذب مشتری می کنند ، اما واقعیت این است که هیچ تضمینی برای اینکه شما با تهیه سرور حتما بتوانید با رتبه خوب سرخطی بزنید وجود ندارد ، چرا دلیل آن چیست ؟ ، توضیح کامل اینکه سرور بورس فقط یک ابزار است که این ابزار فقط پینگ شما را به کارگزاری به 1 میلی ثانیه کاهش می دهد و نسبت به اینترنت خانگی سرعت شما را برای ارسال درخواست سرخطی افزایش می دهد و این ابزار فقط شانس شما را بیشتر می کند و موفقیت در سرخطی زدن وابسته به مهارت و دانش کاربر و کامل بودن ابزار سرخطی زدن همچون نرم افزارهای مورد نیاز که بر روی سرور نصب میشود می باشد و تصور اینکه با تهیه سرور براحتی میتوانید سرخطی بزنید کاملا غلط و اشتباه می باشد.

مشاوره قبل از خرید

جهت مشاوره و تهیه هرنوع سرویس اعم از سرور مجازی و اختصاصی و یا سرویس های میزبانی سایت می توانید از طریق ارسال تیکت به آدرس https://portal.qaemhost.ir/  بصورت 24 ساعته اقدام به ارسال تیکت جهت مشاوره قبل و سوالات از قبل از خرید نمایید ، کارشناسان ما در قائم هاست 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده ارائه بهترین سرویس ها به شما هستند.

شماره های تماس با قائم هاست 77438882-021 و 91300681-021 می باشد.


نظر خود را ثبت کنید