کشف و توقیف بیش از ۱۰,۰۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مغولستان داخلی چین

کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین اعلام کرد که نظارت بر سطح مصرف انرژی را برای کمک به شناسایی مزارع استخراج غیرقانونی در این کشور آغاز می‌کند.
مقامات دولتی کشور چین، بیش از ۱۰,۰۰۰ دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال را از یک پارک خرده‌فروشی در منطقه خودمختار مغولستان داخلی، توقیف کردند.
 
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «cryptobriefing»، تنها سه روز پس از آنکه مقامات چینی متعهد شدند که استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور را متوقف کنند، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی اولین رکود خود را انجام داد.
 
روز دوشنبه، اخبار دولتی چین گزارش داد که مقامات در مورد عملیات احتمالی استخراج ارزهای دیجیتال در انبار پارک خرده فروشی در مغولستان داخلی مطلع شده‌اند. پس از بررسی سایت، مقامات ۱۰,۱۰۰ دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال پیدا کردند که کمیسیون آن‌ها را توقیف کرد.
 
جمعه گذشته، مقامات چینی محدودیت‌های قبلی را در زمینه فعالیت‌های مرتبط با ارز دیجیتال مجدداً تکرار کردند و در عین حال، نظارت بیشتری را برای گرفتن عملیات استخراج ارزهای دیجیتال بیان کردند. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین اعلام کرد که نظارت بر سطح مصرف انرژی را برای کمک به شناسایی مزارع استخراج غیرقانونی در این کشور آغاز می‌کند.
 
رسانه‌های دولتی گزارش دادند که میزان مصرف برق در محل معدن ۱,۱۰۴ کیلووات بر ساعت است. اگرچه منابع رسمی تأیید نکرده‌اند که این ابزار استخراج برای کدام ارز دیجیتال استفاده می‌شوند، اما با توجه به مصرف برق و تعداد واحدهای توقیف شده، به احتمال زیاد این دستگاه‌ها در حال استخراج اتریوم بوده‌اند.
 
در اوایل سال جاری، مغولستان داخلی یکی از اولین استان‌های چین بود که به عنوان بخشی از برنامه صرفه جویی در انرژی دولت چین، استخراج ارزهای دیجیتال را سرکوب کرد. از آن زمان، استخراج ارز دیجیتال در بسیاری از کشورها با ممنوعیت مواجه شده است، حتی در مناطقی که منابع تجدیدپذیر ورودی اصلی انرژی بودند، مانند سیچوان.
 
در حالی که ممنوعیت‌های قبلی بیشتر شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال که در فهرست عمومی مانند «BIT Mining» قرار گرفته بودند را تحت تاثیر قرار داد، مقامات در حال حاضر بر عملیات استخراج کوچکتری تمرکز کرده‌اند که قبلاً تحت رادار قرار گرفته بودند.

نظر خود را ثبت کنید