بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد در ۴۰ سالگی

  • تاریخ انتشار : 1400/7/6 ساعت : 20:57 - 2 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
زلاتان ابراهیموویچ بلافاصله پس از چهلمین سالگرد تولدش به تیم ملی سوئد باز می‌گردد. با وجود مصدومیت طولانی مدت، این مهاجم در ترکیب تیم ملی کشورش برای بازی مقابل کوزوو و یونان به میدان می‌رود.

زلاتان ابراهیموویچ بلافاصله پس از چهلمین سالگرد تولدش به تیم ملی سوئد باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، زلاتان ابراهیموویچ بلافاصله پس از چهلمین سالگرد تولدش به تیم ملی سوئد باز می‌گردد. با وجود مصدومیت طولانی مدت، این مهاجم در ترکیب تیم ملی کشورش برای بازی مقابل کوزوو و یونان به میدان می‌رود.

همان‌طور که یان اندرسسون، سرمربی تیم ملی روز سه‌شنبه اعلام کرد، مهاجم میلان در ترکیب ۲۵ نفره برای دو بازی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی در اوایل اکتبر قرار دارد.

امیل فورسبرگ (آر بی لایپزیگ) و یواکیم نیلسون (آرمینیا بیلفلد) دو بازیکن بوندسلیگا نیز در تیم حضور دارند. ابراهیموویچ با ۶۲ گل در ۱۱۸ بازی بین‌المللی رکورددار گلزنی تیم ملی سوئد است.

او در ۳ اکتبر ۴۰ ساله می‌شود. مصدومیت زانو به این معنی بود که او در تابستان یورو ۲۰۲۰ را از دست داد.

اندرسون اظهار کرد: او امیدوار است و معتقد است که ابراهیموویچ پس از استراحت طولانی مدت خود می‌تواند هر دو بازی خانگی خود را در استکهلم انجام دهد. او پیشرفت مداوم داشت. این که آیا او از ابتدا بازی می‌کند یا خیر ، یک سوال دیگر است. سوئدی‌ها در روزهای ۹ و ۱۲ اکتبر برابر کوزوو و یونان بازی می‌کنند. در گروه B مقدماتی، آن‌ها در حال حاضر با ۹ امتیاز از چهار بازی پس از اسپانیا در رده دوم قرار دارند.


نظر خود را ثبت کنید