نمایشگاه حمل و نقل ریلی در تاریخ مقرر برگزار می‌شود

برگزاری این رویداد در تاریخ از پیش تعیین شده ( ۳ لغایت ۶ خرداد ماه) و با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران قطعی است.

نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش گسترش نیوز؛ این دوره از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته به عنوان مهم ترین رویداد ریلی در منطقه خاورمیانه از ۳ لغایت ۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بزرگترین کارخانه ‌ها و کمپانی ‌های تولید‌کننده صنایع و تجهیزات حوزه حمل ‌و نقل ریلی و همچنین شرکت ‌های بزرگ خدماتی این حوزه در این تاریخ در تهران گرد هم می ‌آیند و ضمن ارائه جدیدترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت ‌های روز این صنعت قرار خواهند گرفت.

برگزاری این رویداد در تاریخ از پیش تعیین شده و با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران قطعی است.

لازم به ذکر است که این رویداد با همکاری صندوق نو اوری و شکوفایی ریاست جمهوری ،وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن صنفی شرکت‌ های حمل ‌و نقل و اتحادیه ‌قطارهای شهری ایران و .... در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

دانش بنیان‌ها در rail expo
دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل‌ و نقل ریلی و خدمات وابسته در مورد  نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی  گفت: با توجه به این که در چند سال گذشته به دلیل همه گیری بیماری کرونا نمایشگاه برگزار نشد، امسال با تمام قدرت نسبت به برگزاری دوره نهم آن اقدام شده است.

سبحان نظری افزود: در این دوره بیش از ۹۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی و ۲۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند که وجه تمایز مهم آن با دوره های گذشته است.


نظر خود را ثبت کنید