مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر: در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید از استحاله فرهنگی جامعه ترسید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر: کسی که در میدان فکری و اعتقادی جهاد و قیام کند افضل از کسی است که با دشمنان جنگ نظامی داشته باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز دشمن با دسیسه‌های مختلف در قالب جنگ نرم اندیشه و فرهنگ فکری ملت را نشانه گرفته است.
 
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر؛ حسین دشتی روز چهارشنبه در مراسم شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود:  ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید از استحاله فرهنگی جامعه ترسید چرا که اگر این موضوع اتفاق بیفتد دیگر نیاز به دشمن خارجی و جنگ برای نابودی کشور نیست.
 
وی اظهار کرد: جهاد مومنان امروز در مقابله با دشمنان درون و بیرون است که جهاد درون مبارزه با نفس و جهاد بیرون نیز مبارزه با دشمن است.
 
دشتی تاکید کرد: مقابله جنگ نرم دشمن به‌عنوان جهاد اکبر مسلمانان به‌شمار می‌رود چون هدف از جنگ نرم نشانه‌گرفتن فکر و فرهنگ فکری یک ملت است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر افزود: کسی که در میدان فکری و اعتقادی جهاد و قیام کند افضل از کسی است که با دشمنان جنگ نظامی داشته باشد.
 
دشتی تاکید کرد: در میدان جنگ فکری کار سخت‌تر است چرا که در این جنگ آبرو، حیثیت و اعتبار انسان در خطر است.
 
وی با بیان اینکه اگر تفکرات غربی بر جامعه حاکم شود کار نظام ساخته است، افزود: اگر حاکمیت تفکرات غرب جریان پیدا کند دیگر نیاز نیست از بیرون کسی با ما وارد جنگ شود.
 
وی گفت: یقین داشته باشید فضیلت جهاد در عرصه فکری و اعتقادی خیلی بیشتر از جهاد در عرصه‌های دیگر است.

نظر خود را ثبت کنید