خیز بلند استقلال خوزستان برای صدرنشینی در هفته پنجم رقابت های آسیایی

  • تاریخ انتشار : 1396/2/2 ساعت : 14:51 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
اهواز - ایرنا- تیم استقلال خوزستان در هفته پنجم رقابت های جام باشگاه های آسیا برابر تیم الفتح عربستان به میدان می رود و با توجه به اختلاف کم امتیازی با تیم لخویا قطر، انگیزه بالایی برای رسیدن به صدر جدول دارد.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان که چهارهفته از رقابت های لیگ باشگاه های آسیا را پشت سرگذاشته و تاکنون هفت امتیاز را در کارنامه خود به ثبت رسانده، روز شنبه برای دیدار با تیم الفتح عربستان در هفته پنجم این رقابت ها عازم دوحه قطر می شود.
حریف تیم استقلال خوزستان تا این هفته از رقابت ها تنها پنج امتیاز را در کارنامه خود دارد و از آنجا که پیروزی در این دیدار می تواند این تیم را تا رده دوم جدول بالا ببرد از انگیزه های بالایی برخوردار است اما در آن سوی دیگر تیم استقلال خوزستان که شروع خوبی در این دوره از رقابت ها داشت برای دستیابی به صدر جدول گروه(b) انگیزه های دوچندانی دارد.
تیم لخویا قطر تنها یک امتیاز بیشتر از استقلال خوزستان دارد و در صورت شکست برابر تیم الجزیره امارات و کسب امتیاز توسط استقلال خوزستان در بازی با الفتح عربستان ،صدر جدول به آبی پوشان خوزستانی می رسد.
تیم استقلال خوزستان در دور رفت این رقابت ها با نتیجه یک بر صفر تیم الفتح عربستان را شکست داد.
آبی های خوزستانی ساعت 16:20 روز شنبه فرودگاه اهواز را به مقصد تهران ترک می‌کنند و ساعت 23:30 امشب از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم دوحه قطر می‌شوند.
این تیم روزهای یکشنبه و دوشنبه در دوحه تمرین می‌ کند و شامگاه سه‌ شنبه مقابل تیم الفتح سعودی به میدان می‌رود.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظر خود را ثبت کنید