حقوق بشربحرین رفتار خشن رژیم آل خلیفه با زندانیان را محکوم کرد

تهران - ایرنا - مرکزحقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در توئیتر، رفتار خشن نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با زندانیان این کشور را به شدت محکوم کرد.
به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، مرکز حقوق بشر بحرین درصفحه رسمی خود درشبکه اجتماعی توئیتر نوشت: کارشناسان این مرکز اسنادی را دال بر رفتار خشن نیروهای امنیتی آل خلیفه و مجروحیت شدید زندانیان در اختیار دارند.
مرکز حقوق بشر بحرین با انتشار تصاویری از شدت جراحات وارده به دو تن از زندانیان محبوس در زندان های رژیم بحرین، نوشت: این نهاد این رفتار خشن را سوءاستفاده از زور و قدرت علیه زندانیان می داند و به شدت آن را محکوم می کند.
این مرکز پیشتر تاکید کرده بود: هرگونه اقدام غیرقانونی نیروهای امنیتی علیه حقوق شهروندان را محکوم می کنیم.
این درحالی است که ده ها نفر از فعالان حقوق بشر و مردم کشورهای مختلف، خشم و انزجار خود را اقدامات ضد حقوق بشری رژیم آل خلیفه ابراز داشتند.
بحرین که یکی از متحدان راهبردی واشنگتن و لندن و میزبان ناوگان پنجم دریایی آمریکا و پایگاه نیروی دریایی انگلیس است، از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های مردمی و اعتراض های داخلی مواجه است.
این درحالی است که جنایات حاکمان بی خرد بحرین علیه شهروندان این کشور همواره مورد اعتراض سازمان های بین المللی و مجامع حقوق بین الملل قرار گرفته است.
مرکز حقوق بشر بحرین یک نهاد مردمی است که از 2009 میلادی در زمینه رسیدگی به شکایات قضایی و وضعیت سیاسی - اجتماعی شهروندان بحرینی و ارایه گزارش های حقوق بشری فعالیت دارد.
خاورم**9377** 1064 مترجم: حمید اوضح ** انتشار دهنده : فرشاد محسن زاده

نظر خود را ثبت کنید