میرسلیم: فرد منتخب باید تجربه داشته باشد

  • تاریخ انتشار : 1396/2/25 ساعت : 00:04 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سیاسی
کرمان - ایرنا - سید مصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که انتخاب می شود باید تجربه داشته باشد لذا می توان به این افراد اتکا کرد.
به گزارش ایرنا وی شامگاه یکشنبه در جمع شماری از مردم کرمان در مسجد طفلان مسلم (ع) این شهر افزود: کسی را انتخاب کنید که در درجه اول همراه رهبری باشد و کوچکترین زاویه نداشته باشد، کشور امام زمان و ولی فقیه، نایب وی است و اصل غیرقابل تغییر است.
وی بیان کرد: سراغ کسی بروید که از ته دل مقام معظم رهبری را قبول داشته باشد و محترم بشمارد و ابلاغیات رهبری را اجرا کند، برخی اقدام و عمل نکردند وقتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقدام و عمل کنید.
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: به فکر تولید و اشتغال باشید زیرا امروز مردم را بیچاره و تولید را نابود کردند لذا 20 سال است که رهبری پیشرفت کشور را ابلاغ کرده اما اجرا نشده است.
وی افزود: رئیس قوه مجریه باید اهل اجرا باشد نه اینکه ساز خود را بزند و نیت اجرا داشته باشد.
این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: حضور در پای صندوق های رای نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و این یعنی نظام مبتنی بر مردم لذا با شرکت حداکثری در انتخابات کسی نمی تواند پایه های این نظام را بلرزاند.
وی گفت: باید با استفاده از حق مهم و اساسی خود در عرصه انتخابات شرکت و خدمتگزار کشور را تعیین کنیم.
میرسلیم بیان کرد: نظارت از جمله وظیفه و کارهای مهمی است که برعهده همه ماست و قبل از نظارت باید مشارکت داشته باشیم و مشارکت حضور در صحنه انتخابات است و هر کس باید این وظیفه میهنی خود را انجام دهد.
میرسلیم گفت: نظارت بر انتخابات یعنی به چه کسی اعتماد کنیم و چگونه به کار وی نظارت می کنیم کسی که انتخاب می شود باید معلومات، عمر، تجربه، آبرو و هرچه دارد را برای خدمت به مردم بگذارد و باید نظارت کنیم چنین افرادی سرکار بیایند و این وظیفه نظارت عمومی است.
وی افزود: باید کسی را انتخاب کنید که رعایت مقررات، مراعات حقوق عمومی، رسیدگی به تخلفات را انجام دهد زیرا این فرد چهار سال از سرنوشت کشور را در اختیار می گیرد.
میرسلیم عنوان کرد:باید سراغ افرادی برویم که پای قسم خود ایستاده باشند و تشریفاتی نباشند و یارانی را که دولت انتخاب می کند نیز باید تمام وجود خود را بگذارند و باید آن افراد خود را وقف مردم کنند و خدمتگزار مردم باشند.
وی افزود: افرادی که در دوران دفاع مقدس می جنگیدند دنبال حقوق و مزایا، پست و مقام نبودند و حقوق نجومی نمی گرفتند و تنها به مردم خدمت می کردند و افراد انتخاب شده در انتخابات ریاست جمهوری نیز باید اینگونه باشند.
میرسلیم اظهار کرد: کسی که به مقام وزارت می رسد، نباید خود را ببازد و مقام وزارت باید مقام نوکری مردم باشد و کسی حق ندارد به مردم بی احترامی کند و به کار خود اعتقاد داشته باشد و یارانی انتخاب کند که از خود مردم باشند.
وی گفت: کسی که به ابتذال و اشاعه فحشا مشغول بوده بیگانه با اسلام است و جوانان و جامعه را به انحطاط می کشاند و سراغ کسی که وهابیت را محترم می شمارد نروید.
وی افزود: سراغ کسی که اعتقادی به برنامه نداشته، نروید زیرا از برنامه پنجم توسعه تنها 40 درصد اجرایی شده و رئیس جمهور موظف به اجرای قانون است و چرا قانون مصوب عفاف و امر به معروف و نهی از منکر که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده را اجرا نکردید.
میرسلیم عنوان کرد: نقشه جامع علمی کشور مشخص شده چرا اجرا نمی کنید؟ و تکلیف آموزش و پرورش را با طرح جامع تحول آموزش و پرورش تصویب کردیم چرا اجرایی نمی شود؟
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادعاکرد: برای برجام جشن می گیرید و انگار که نه انگار متعهد شدند تحریم ها را بردارند حتی یک گام در جهت برداشتن این تحریم ها برداشته نشده است.
وی گفت: از آمریکا توقع کمک نداشته باشید و زمانی که بسیج با فرستادن نیروهای مردمی با خلوص نیت اقدام کرد خداوند کمک کرد و خرمشهر را آزاد کرد و مردم باید دست خدا را ببینند و با ذلیلی مقابل آمریکا نباید امیدوار باشیم از لطف خدا برخوردار شویم.
میرسلیم افزود: باید به مردم و جوانان تحصیلکرده اتکا کرد زیرا آنها نمی گذارند به سرزمین ایران تجاوز شود، عده ای فکر می کردند تحریم تمام می شود و نفت فروش می رود و می توانند اجناسی را وارد کنند و اینکه واردات بیکاری می آورد برای آنها مطرح نیست.
وی گفت: نباید سراغ کسانی رفت که بیت المال را ابزار تبلیغات انتخاباتی خود می کنند و این موضوع به صورت صریح در قانون مطرح شده است.
وی اضافه کرد: هزینه های تبلیغاتی من را حزب موتلفه اسلامی پرداخت می کند اما شما این پول را از کجا آوردید؟ نکند با پیمانکاران زد و بند کردید؟
نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: عده ای از بازماندگان شهید بهشتی، باهنر، رجایی، مطهری، لاجوردی، امانی و هرندی که در خدمتگزاری این افراد نسبت به امام و رهبری شکی وجود ندارد دور هم جمع شدند و پیشنهادهای مختلف را بررسی کردند و پس از بررسی متعدد قرعه نامزدی به نام بنده خورد.
میرسلیم که عصر امروز (یکشنبه) در سفر انتخاباتی وارد کرمان شد در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر نیز سخنرانی کرد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده:غلامرضا مالک زاده
7420 / 1876

نظر خود را ثبت کنید