فعال سیاسی اصلاح طلب:

انتخاب مردم در 29 اردیبهشت انتخاب بین دو اندیشه است

  • تاریخ انتشار : 1396/2/24 ساعت : 23:15 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سیاسی
شیراز - ایرنا - روحانی اصلاح طلب و قائم‌مقام و عضو موسس حزب اعتماد ملی گفت: انتخاب مردم در 29 اردیبهشت انتخاب بین دو اندیشه مبتنی بر زور و یک تفکر بر پایه اندیشه آزادی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام رسول منتجب نیا عصر یکشنبه در جمع تشکل های اصلاح طلب دانشگاه علوم پزشکی شیراز و انجمن اسلامی امید افزود: یک اندیشه نماینده تفکری است که توسل به زور و اختناق را وسیله حاکمیت قرار می دهد و اندیشه ای دیگر قانونی و اسلامی فکر می کند.
وی ادامه داد: یک اندیشه می خواهد مردم آزادی داشته باشند و آزادانه انتخاب کنند و در شادی باشند و اندیشه ای دیگر فضای پلیسی را ترسیم می کند .
منتجب نیا با بیان اینکه مردم فضای پلیسی و فضایی که در آن آرامش نداشته باشند و کارگر و کارمند و همه طیف های مردمی ترس و هراس داشته باشند را نمی خواهند گفت : روحانی در این فضا نماینده تفکر و اندیشه آزادی خواهی است ، مردم به پای صندوق های رای بیایند و پشت روحانی را خالی نکنند تا روحانی با آرای بالا انتخاب شود .
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: همه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان امیدشان به پیروزی روحانی است، اگر تفکر مقابل روحانی در انتخابات پیروز شود به مراتب برای کشور ما شرایط سخت تر از آن 8 سال خواهد بود .
منتجب نیا افزود:ما نمی خواهیم روابط بین الملل ما با کشورهای دیگردوباره دچار خدشه شود نمی خواهیم آسایش مردم بهم بخورد ، مطمئن باشید در این صورت وضعیت کشور ما به مراتب سخت تر از آن 8 سال خواهد شد ، ما مردم را تشویق به حضور در انتخاب روحانی می کنیم چون برای جامعه احساس خطر کرده ایم ، ما نمی خواهیم کشور بار دیگر سیر نزولی داشته باشد .
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با انتقاد از برخی داوطلبان انتخابات گفت : آنها با عوام فریبی در صددند تا حقانیت روحانی را بپوشانند ، شما دانشجویان و استادان در این میان وظیفه روشنگری دارید ، باید روز جمعه همه به پای صندوق بیایند و روحانی را با رای بالا برگزینند ، امید منتقدان روحانی به این است که انتخابات به مرحله دوم کشیده شود آنها می خواهند همان کاری کنند که با هاشمی در سال 84 کردند .
وی همچنین با انتقاد از امکاناتی که در اختیار دیگر داوطلبان است گفت : در حالی که ما یک سالن برای برگزاری مراسم نداریم ، در مساجد و مصلی ها برای دیگر داوطلبان فرش قرمز پهن می کنند ، روحانی مطلوم ترین رییس جمهوری در تاریخ انقلاب است.
منتجب نیا همچنین در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان شرکت کرد و گفت : آنهایی که به شرایط موجود اعتراض دارند باید با حضور در انتخابات شرایط را تغییر دهند.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشار : غلامرضا مالک زاده
6113 /1876

نظر خود را ثبت کنید