نماینده اسبق غرب مازندران: روحانی شایسته انتخاب مجدد پست ریاست جمهوری است

  • تاریخ انتشار : 1396/2/24 ساعت : 22:39 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سیاسی
نوشهر – ایرنا - نماینده سابق مردم شهرستان های تنکابن ،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : آقای روحانی با توجه به سابقه مدیریتی و تجربه بالا، تنها کاندیدایی است که شایسته انتخاب مجدد ریاست جمهوری است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام فخر الدین صابری عصر یکشنبه در همایش بزرگ حامیان دولت تدبیر و امید در تنکابن افزود : روحانی با داشتن تجربه پنج دوره نمایندگی مجلس ، مبارزات انقلابی ، برخورداری از درجه اجتهاد ، سابقه مدیریت در شورای امنیت ملی ، برخورداری از جامعیت علمی و تجربه چهار سال ریاست جمهوری تنها کاندیدایی است که شایسته ریاست جمهوری ملت بزرگ و فرهیخته ایران اسلامی است.
وی به برخی از اقدامات دولت در سه سال و نیم گذشته اشاره کرد و افزود : بهره مندی 2 هزار 500 روستای جدید از نعمت آب آشامیدنی سالم ، احداث یک هزار و 783 کیلومتر راه اصلی ، احداث 5 هزار و 850 کیلومتر راه روستایی ، احداث 217 کیلومتر آزادراه و 2 هزار و 792 کیلومتر بزرگراه بخشی از اقدامات دولت بشمار می رود.
وی اظهار داشت : برای دومین بار بعد از دولت خاتمی به خودکفایی در تولید گندم دست یافتیم در حالی که در دولت گذشته 7 میلیون تن واردات گندم در گمرک های کشور به ثبت رسیده بود.
صابری با بیان اینکه در تولید محصولات کشاورزی از 9 میلیون تن به 120 میلیون تن در دولت یازدهم دست یافتیم ، خاطر نشان کرد : آزادسازی 12 میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران در سه مرحله ، جلوگیری از نفوذ داعش به کشور ، ایفای نقش موثر در جلوگیری از جنگ در سوریه ، ایجاد انضباط مالی در کشور و مهار ایران هراسی در جهان از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم بود که متاسفانه برخی از افراد چشم های خود را به روی آنها بسته اند.
وی اظهار داشت : خانه نشین کردن شایستگان ، رانده شدن خردمندان و ضایع شدن حقوق فرهنگیان از مهمترین مشکلات فرهنگی در دولت گذشته بود که خوشبختانه در این دولت مورد بازنگری قرار گرفت.
صابری نسبت به برخی تندروی ها در سال های گذشته انتقاد کرد و بیان داشت : زمانی که افراد احساساتی و نابخرد را تشویق کردند که از دیوار سفارت عربستان بالا بروند و این اقدام را حرکتی انقلابی می دانستند ، به این فکر نکردند که تبعات آن چه بلایی به سر مردم خواهد آورد.
وی یادآور شد : رای به روحانی ، رای به صداقت ، وفای به عهد ، آرامش مردم و امانتداری بیت المال است و باید تلاش مضاعف صورت گیرد تا این امر محقق شود .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** تنظیم کننده : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/1602/7513/6016

نظر خود را ثبت کنید