هنرمند تصویرگر: مردم با حضور حداکثری در انتخابات آینده روشن را برای کشور رقم بزنند

تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره انجمن تصویرگران گفت: مردم باید با حضور آگاهانه در انتخابات، آینده روشنی را برای کشور رقم بزنند.
محسن حسن پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه حتما در انتخابات شرکت می کنم، افزود: ‌از همه مردم ایران و هنرمندان می خواهم که با حضور در انتخابات و دادن رای به نامزد اصلح، مسیر آینده روشن را برای خود و فرزندان کشور هموار کنند.
وی ادامه داد: تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و هنرمندان نیز باید با بهره مندی از جایگاه اجتماعی در این عرصه فعال شده و انجام وظیفه کنند.
این هنرمند تصویرگر با اشاره به خواسته هنرمندان از رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور آینده باید به تمام وعده هایی که در طول تبلیغات انتخاباتی داده عمل کند و فقط محدود به فصل انتخابات نباشد.
حسن پور افزود: همچنین رئیس جمهوری آینده باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد و با تبعیت از فرامین رهبری در رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور تلاش کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی طبا، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی میرسلیم نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
فراهنگ ** 9338 ** خبرنگار: صدیقه بهارلو * انتشار: امید غیاثوند

نظر خود را ثبت کنید