«پل اریک» بار دیگر رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون شد

تهران - ایرنا - مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی بدمینتون امروز شنبه و همزمان با اجلاس جهانی این رشته در شهر «گلدکست» استرالیا برگزار شد و «پل اریک » برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس انتخاب شد.
به گزارش فدراسیون بدمینتون، در این مجمع انتخاباتی «پل کورز» نیز که تنها نامزد احراز پست ریاست پارابدمینتون بود نیز برای مدت چهار سال انتخاب شد.
در این نشست اعضاء شورای اجرایی فدراسیون جهانی بدمینتون از کشورهای اسپانیا، فرانسه، انگلیس، اسلواکی، چین، مالزی، نیوزلند، زیمباوه، تایلند، روسیه، کانادا، سوییس، اسکاتلند، سنگاپور، مالدیو، نپال و لبنان برای مدت چهار سال انتخاب شدند.
شرایط توسعه بدمینتون و بررسی تقویم ورزشی مسابقات، محور جلسه امروز بود و در ادامه صورت های مالی سال 2016 به تصویب اعضا رسید و در نهایت کشور تایلند نیز به عنوان میزبان بعدی اجلاس جهانی بدمینتون انتخاب شد.
همچنین «محمد رضا پوریا» رئیس فدراسیون بدمینتون ایران در حاشیه این نشست با «پل کورز» دیدار و گفت و گو کرد و گزارشی از شرایط پارابدمینتون کشورمان به وی ارائه کرد.
در این اجلاس «مهدی انوری» رئیس کمیته پزشکی، پژوهش و تحقیقات فدراسیون بدمینتون ایران نیز حضور داشت و مقرر گردید که در آینده نزدیک یک مربی آموزشی برای آموزش تخصصی پارابدمینتون در ایران حضور یابد و از انوری نیز به عنوان یکی از اعضای فدراسیون جهانی بدمینتون در بخش تحقیقات و آموزش استفاده شود.
همچنین رایزنی برای حضور نفرات بیشتری از مسئولان بدمینتون ایران در فدراسیون آسیایی انجام گردید تا مسئولان بدمینتون ایران از کرسی های بیشتری در فدراسیون آسیایی برخوردار شوند.
اجلاس جهانی و آسیایی بدمینتون از روز 28 اردیبهشت ماه در شهر «گلدکست» استرالیا آغاز شده و امروز 30 اردیبهشت ماه خاتمه یافت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**1379
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن** انتشار دهنده: هادی افتخاری

نظر خود را ثبت کنید