افزایش چهار برابری طرحهای صنعتی قابل افتتاح دهه فجر در همدان

همدان - ایرنا - رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان همدان گفت: طرح های آماده بهره برداری در دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است.
حمیدرضا متین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 22 طرح صنعتی همزمان با دهه مبارک فجر در این استان بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: تلاش دولتمردان به ویژه حمایت های استاندار همدان از بخش صنعت و تسهیل شرایط صدور پروانه عامل افزایش شمار طرح های آماده بهره برداری در سالجاری شده است.
وی بیان کرد: طرح های آماده بهره برداری محصولاتی نظیر اسیدسولفوریک، چینی بهداشتی، درب و پنجره یو پی وی سی، لوله تک جداره از پی وی سی، آسفالت، مونتاژ تراکتور، انواع چیپس ، گونی بافی و فرآوردهای بهداشتی تولید می کنند.
رئیس سازمان صنعت معدن تجارت همدان اظهار کرد: طبق پروانه بهره برداری 905 میلیارد و 955 میلیون ریال برای بهره برداری از این طرح ها سرمایه گذاری شده است.
متین افزود: با بهره برداری از طرح های سازمان صنعت معدن تجارت در دهه فجر سالجاری ، 327 فرصت شغلی برای افراد جویای کار در همدان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی یک طرح صنعتی با عنوان 'مهان کاغذ سرکان' در دهه فجر امسال در شهرستان تویسرکان آغاز می شود.
وی گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت 102 هزار تن اقدام به تولید انواع کاغذ و مقوا کرده و 470 میلیارد ریال برای اجرای آن پیش بینی شده است که در صورت بهره برداری برای 90 نفر شغل ایجاد می شود.
بخش صنعت 28 هزار فرصت شغلی در استان همدان ایجاد کرده است.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند

نظر خود را ثبت کنید