نماینده پاکدشت در مجلس: اصلاح طلبی اصل جدا نشدنی از آموزه های دینی است

تهران- ایرنا- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبی اصل جدا نشدنی از آموزه های دینی است و اصلاح طلبان در مسیر واقعی اسلام قرار دارد.
به گزارش ایرنا ، محمد قمی شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل ار فعالان ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در شهرستان پاکدشت با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه اصلاحات است چرا که خداوند متعال همه ساله یک ماه را برای اصلاح و پاک شدن انسان ها از گناهان قرار داده ، بنابراین خداوند خود طرفدار اصلاحات است.
وی افزود : امام حسین (ع) که قهرمان صلح ، شجاعت و ایثار است هدف از مبعوث شدن خود را اصلاح امور جدش اعلام می کند و امام زمان (عج) نیز به عنوان مصلح جهانی ، برای ایجاد اصلاحات در دنیا قیام می کند.
وی اظهار کرد: امام راحل برای ایجاد اصلاح ، جهش و تحول در جامعه قیام کرده است بنابراین امام راحل نیز طرفدار اصلاحات است ، ما طرفدار اصلاحات هستیم چون دنیا بر مدار اصلاحات قرار گرفته است و همین که پیامبران و نبی مکرم اسلام برای اصلاحات از جانب خداوند مبعوث شده اند نشان می دهد که اصلاح طلبان در مسیر واقعی اسلام قرار دارند.
قمی گفت : اصلاح طلبان پای سفره بوقلمون دم از ولایت نمی زنند که این افراد در صحنه عمل نیز خود را ولایت مدار و طرفدار اسلام ، حق و حقیقت نشان داده اند ، اصلاح طلبان از ولایت مداری دکانی برای خود نساخته اند و بر خلاف آن چه دیگران به آن ها به عنوان بی دین ، بی نماز و بدون توجه به روزه یاد می کنند ، از خیلی از مخالفان خود در دین استوارترند.
وی بیان کرد: ابن ملجم مرادی هنگامی که می خواست با شمشیر برسرحضرت علی (ع) ضربه وارد کند ، قربت الی الله گفت، پس می توان با الفاظ طرفدار اسلام بود و در عمل با آن مخالفت کرد.
وی تأکید کرد: نباید با پایان یافتن انتخابات این مسیر فراموش شود، عقل سلطان بدن و پیامبر درونی است و همواره باید از او پیروی کرد، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نشان داد که با وجود تمام نابسامانی ها و کارشکنی ها مردم مسیر را درست انتخاب کردند ، مسیری که حافظ خون شهیدان ، شعارهای انقلاب ، حماسه 15 خرداد و شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی است.
نماینده سابق مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود : بیش از 53 هزار نفر از مردم ورامین با وجود تمام محدودیت ها و فشارها برای تبلیغات دکتر روحانی و علیرغم سفر دو نامزد دیگر ریاست جمهوری به این شهرستان ، به دکتر روحانی رأی داده اند که این امر نشان داد که این مردم به راستی شاگرد امام و قیام 15 خرداد می باشند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

نظر خود را ثبت کنید