معاون امور اقتصادی استاندار:

80 درصد مصوبه های کارگروه رفع موانع تولید آذربایجان شرقی اجرایی شد

تبریز - ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل 122 جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان، گفت: حاصل این جلسه ها در مجموع 728 مصوبه است که تاکنون 80 درصد آنها اجرایی شده است.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی نواداد با اشاره به بررسی یک هزار و 559 پرونده تسهیلات طرح رونق تولید در کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: از این تعداد یک هزار و 353 واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده‌اند و تسهیلات مورد نیاز 541 واحد نیز پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه به این واحدها بیش ازسه هزار و 780 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد: تسهیلات باقی‌مانده واحدها در صورت داشتن شرایط لازم تا پایان بهمن ماه پرداخت خواهد شد.
نواداد اظهارکرد: برای تسریع در این کار جلسات اختصاصی با حضور بانک‌ها، فرمانداری‌ها و واحدهای مشکل‌دار تشکیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 13 واحد صنعتی و تولیدی در استان به عنوان پروژه‌های بزرگ تعریف شده‌اند که پرونده این واحدها به ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی در وزارت کشور معرفی شده و علاوه بر این پرونده 18 واحد دیگر نیز از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این ستاد معرفی شده‌اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به بازدیدهای استاندار آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی استان در شهرستان‌ها و شهرک‌های صنعتی در 9 ماه گذشته، گفت: در این بازدیدها تمامی مشکلات بخش تولید در شهرستان‌ها بررسی شده و حتی برخی از مشکلات 20 ساله نیز برطرف شده است.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشار دهنده: پرویز انصاری
6120/3071

نظر خود را ثبت کنید