امام جمعه آشخانه: دشمن نابودی بنیان خانواده را هدف گرفته است

آشخانه- ایرنا- امام جمعه شهر آشخانه با اشاره به داشتن بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان گفت: آن ها نابودی بنیان خانواده را هدف گرفته اند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده دوشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مانه وسملقان اظهار کرد: امروز طلاق، اعتیاد، نزاع و نبود شغل در جامعه از بزرگترین معظلات اجتماعی است.
وی افزود: شبکه ها ماهواره ای به زبان های گوناگون و با پخش برنامه های نامناسب می خواهند جوانان را به تباهی و نابودی بکشانند.
وی با اشاره به اینکه طلاق و اعتیاد در جامعه گسترش پیدا کرده است تصریح کرد: ما به عنوان عنصرهای دینی و افسرهای جنگ نرم در یک تهاجم نظامی قرار گرفته ایم.
وی مساجدو کانون های فرهنگی و...را از مکاندهایی برای گسترش و ترویج مسائل دینی دانست و افزود: این برنامه ها باید در شهرها و روستاها باید گسترش پیدا کند.

* انتقاد از نبود مسئولان در نشست های شورای فرهنگ عمومی
معاون فرماندار مانه وسملقان هم با انتقاد از عدم حضور روسای ادارات در نشست های شورای فرهنگ عمومی گفت: همه باید به این گونه نشست ها و اهمیت قایل شدن به آن حساس باشیم.
رسول جهاندوست افزود: طلاق، حاشیه نشینی، فساد اخلاقی و بیکاری از آسیب هایی است که باید مسئولان باید به آن توجه کنند.
وی تصریح کرد: بهزیستی به عنوان دستگاه تخصصی در خصوص بررسی آسیب‌های اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد:از 6.2دهم درصد ازدواج یک طلاق را در مانه وسملقان شاهد هستیم.
مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عموی خراسان شمالی هم گفت: شورای فرهنگ عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است و به عنوان زیر مجموعه شورای فرهنگی انقلاب است.
لنگری افزود: با بررسی های انجام شده تعداد10آسیب در استان شناسایی شده که با ارسال به صدا وسیما رویکرد برنامه سیما و رادیو به این سمت سوق داده شود.
وی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و پرداختن به این امر مهم را در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد وافزود: هیچ برنامه ای محقق نمی شود مگر با حمایت دستگاه ها و کانون ها و مساجد که باید مورد توجه قرار گیرد.
شهرستان 110هزار نفری مانه وسملقان در 45کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.
*سایت ایرنای خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی به نشانی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام به نشانی ttps://www.instagram.com/irnabojnurd در دسترس همگان است.
هم چنین هموطنان گرامی دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تلگرام کنند.
7183/ 6042 خبرنگار:مرضیه اردکام** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

نظر خود را ثبت کنید