هیات داوران دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی معرفی شدند

تهران - ایرنا - دبیر هنری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی، اسامی هیات داوران این دوره از جشنواره را که به میزبانی استان تهران برگزار می شود، اعلام کرد.
احمد صدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر حمید عسگری، دکتر تقی ضرابی، احمد صدری، حسام الدین سراج، ابوالفضل صادقی نژاد و حسین دی پیر اعضای هیات داوران دومین دوره جشنواره آواها و نواهای رضوی هستند.
وی اظهار کرد: این هیات، قضاوت آواها و نواهای این جشنواره شامل آواهای کرال و آکاپلا، نواهای رضوی شامل موسیقی ردیف دستگاهی و نواهای آیینی پاپ و نماهنگ را برعهده دارند.
صدری خاطر نشان کرد: همچنین هیات داوران به منظور شناسایی و تجلیل از هنرمندان و ذاکران عرصه فرهنگ رضوی که دارای تولیدات فاخر و ماندگار هستند، مسئولیت انتخاب آثار برتر را نیز بر عهده دارند.
دبیر تخصصی جشنواره آواها و نواهای رضوی، شناسایی وتجلیل ازپدیدآورندگان آثارهنری در زمینه فرهنگ رضوی؛ تعامل وتبادل هنری اقوام ایرانی درنشرآداب و رسوم نواهای مذهبی و تجمیع دستاوردهای هنری در خصوص خدمات انقلاب اسلامی به ترویج فرهنگ رضوی را از اهداف این جشنواره برشمرد.
وی عنوان کرد: اصلی ترین هدف جشنواره آواها ونواهای رضوی، بسط، تعمیق و ترویج هنر آواییِ معناگرا با موضوع امام رضا (ع) است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پانزدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) میزبان برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی است.
دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در روزهای 5 و 6 و 8 مرداد ماه برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7244/1625

نظر خود را ثبت کنید