اخبار دانشگاه علمی کاربردی ؛

5 برنامه درسی گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی تایید شد

تهران- ایرنا- شصت و سومین جلسه کمیسیون معین شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برگزار و 5 برنامه درسی گروه فرهنگ و هنر این دانشگاه تایید شد.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، در شصت و سومین جلسه کمیسیون معین شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، کلیات دوره کاردانی ناپیوسته حرفه ای «خادمی مسجد»، دوره های کارشناسی ناپیوسته حرفه ای «مدیریت گردشگری- گردشگری سلامت»، کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای «مدیریت گردشگری- گردشگری دفاع مقدس»، کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای «مدیریت گردشگری- بازاریابی گردشگری» و کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای «مدیریت گردشگری- دیپلماسی گردشگری» به تایید رسید.
همچنین در این جلسه مقرر شد با نظارت گروه تخصصی برنامه ریزی فرهنگ و هنر، اصلاحات مد نظر کمیسیون در برنامه ها اعمال شود.


** آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در سال 1396 جمعه، ششم مرداد برگزار می شود
بنا به اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی، لینک مربوط به دریافت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال از دیروز سه شنبه، سوم مردادماه روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.
متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
این آزمون صبح روز جمعه، ششم مردادماه در شهر تهران برگزار می‌شود و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد.
داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند.

** الحاقیه ترفیعات سالیانه اعضای هیات دانشگاه علمی کاربردی تصویب شد
دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی از تصویب و اجرایی شدن الحاقیه آیین نامه ترفیعات ویژه دانشگاه از آغاز سال 96 خبر داد.
مریم ابراهیمی با اشاره به تدوین و تصویب الحاقیه آیین‌نامه ترفیعات سالیانه اعضای هیات علمی بر اساس شرایط خاص توسط مراجع ذی صلاح گفت: این الحاقیه بر اساس شرایط خاص دانشگاه و بر مبنای آیین نامه اعطای پایه ترفیع سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه تهران که در سال 94 تصویب و اجرایی شده، تدوین شد.
وی تاکید کرد: این آیین‌نامه نقش مهمی در ارتقای کیفی دانشگاه و اعضای هیات علمی دارد و باعث بهبود کیفیت علمی در دانشگاه می‌شود.
ابراهیمی با بیان اینکه این الحاقیه با هدف ارتقای کیفیت و ارزش نهادن به فعالیت‌های اعضای هیات علمی تدوین شده است، اظهار دشت: کارکرد اصلی آن محاسبه دقیق امتیازاتی است که اعضای هیات علمی از مجموع فعالیت‌های خود در طول سال اخذ می‌کنند و چگونگی جمع بندی و برآیند این امتیازات به صورت دقیقی در الحاقیه دیده شده است.
وی بیان داشت: در این الحاقیه بحث ارتقای فعالیتهای کمی و کیفی، تمرکز بر ارزش‌گذاری به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فعالیت‌ها و مدیریت های اجرایی مدنظر است که در نهایت همه مؤلفه ها در ترفیع سالیانه اعضای هیأت علمی نشان داده می‌شود.
فراهنگ**1085**1055
دریافت کننده : ناهید پورمند**انتشار: زینب کارگر

نظر خود را ثبت کنید