رئیس سازمان صنعت و تجارت قم: 11 طرح صنعتی به مناسبت دهه فجر در قم افتتاح می شود

قم - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 11 طرح صنعتی به مناسبت دهه مبارک فجر امسال و با سرمایه گذاری بیش از602 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، احمد ذاکری روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: این واحدهای تولیدی در زمینه صنایع معدنی، انواع رزین کوپلیمر اکریلیک، فیلم یک لایه معمولی از پلی اتیلن، دارو، ظروف پلی پروپیلن، انواع ظروف پلاستیکی، ظروف یکبارمصرف پلیمری زیست تخریب پذیر گیاهی، گوشت مرغ تازه بسته بندی شده، بسته بندی تخم مرغ و دستمال کاغذی فعالیت می نمایند.
وی با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در استان قم افزود: با راه اندازی این واحدها 264 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: از این تعداد واحد صنعتی که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد 3 طرح صنعتی با حضور مقامات کشوری و استانی و طی آیین ویژه ای افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم هم چنین تاکید کرد: واحدهای صنعتی باید نکات ایمنی و دستورالعمل های HSEE را به طور کامل رعایت نمایند و بازدیدهای دوره ای در این خصوص انجام پذیرد تا شاهد بروز حوادث در صنعت استان قم نباشیم.
استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
آمارها نشان می دهد در استان قم یک هزار و 998 واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد 498 واحد دچار رکود هستند، یک هزار و 221 واحد به صورت فعال و نیمه فعال و سایر واحدها با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه می دهند.
1175 / تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

نظر خود را ثبت کنید