هشت طرح اقتصادی و آموزشی در محلات به بهره برداری رسید

خمین - ایرنا - در نخستین روز از ایام الله فجر انقلاب اسلامی، هشت طرح اقتصادی ،بهداشتی و آموزشی عصر روز سه شنبه با حضور استاندار استان مرکزی و جمعی از مسئولان محلی در محلات به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، فرماندار محلات در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرا و تکمیل این در مجموع 140 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
علی زینی وند افزود: این طرح ها شامل 2 مدرسه خیر ساز، یک سالن ورزشی، سه طرح بهداشتی و درمانی ، المان سنگی شهر نیم ور و یک کارخانه سنگبری است.
وی اظهارکرد: در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر دستگاه سی تی اسکن، رادیولوژی مدرن و سونوگرافی با مشارکت مالی خیران سلامت نصب و راه اندازی شده است.
زینی وند ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها برای 35 نفر فرصت اشغال مستقیم فراهم شده است.
فرماندار محلات گفت:37 طرح عمرانی، اقتصادی ،بهداشتی و خدماتی دیگر در دهه فرخنده فجر امسال در این شهرستان با حضور مسئولان استانی و محلی بهره برداری می شود.
زینی وند اظهارکرد: در مجموع 280 برنامه فرهنگی، اقتصادی و ورزشی توسط دستگاه های مختلف با حضور اقشار مردم در جای جای این شهرستان در دهه فرخنده فجر اجرا می شود.
استاندار استان مرکزی در نخستین روز از دهه فجر به شهرهای جنوب استان مرکزی سفر کرد و در آیین جشن های انقلاب اسلامی، نشست شورای اداری و زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام در خمین شرکت کرد.
افتتاح طرح های اقتصادی،عمرانی و آموزشی از برنامه های دیگری بود که در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در شهرهای خمین ،محلات و دلیجان با حضور استاندار مرکزی برگزار شد.
محلات از توابع استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/ 6013/خبرنگار : افسانه آروند***انتشار دهندهکمژگان حیدری

نظر خود را ثبت کنید