رییس‌جمهوری , سازمان ملل , دفاع مقدس " />

امام جمعه ابدانان :

سخنان رئیس جمهوری درسازمان ملل عزت آفرین وانقلابی بود

ایلام-ایرنا- امام جمعه آبدانان گفت: موضع گیری و واکنش به موقع رئیس جمهوری اسلامی به ادعاهای بی ادبانه ترامپ محکم ،انقلابی وعزت آفرین بود.
به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری درخطبه های نمازجمعه این هفته آبدانان با تسلیت ماه محرم اظهارکرد: سخنان ابلهانه وسخیف رئیس جمهوری آمربکا بر علیه ملت سرافراز ایران باعث تمسخر افکار عمومی دنیا و آبروریزی نظام متجاوز و بی ثبات امریکا در عرصه عالم شد.
خطیب نمازجمعه ابدانان با تجلیل ازموضع گیری انقلابی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت:افکار عمومی قضاوت و تلقی تقدیرآمیزی از سخنان اقای روحانی دارند.
وی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام را مبارک و متناسب عنوان کرد و گفت: آغاز و پایان هر دو حادثه مبارزه با ظلم و تجاوز و حهاد برای آزادی و گسستن بندهای اسارت است.
وی دفاع هشت ساله ملت ایران را اوج امربمعروف ونهی از منکر دانست و اضافه کرد: در این مصاف نابرابر جوانان ونوجوانان و احاد ملت شریف ایران تحت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و تاسی از نهضت سرخ عاشورای حسینی عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
امام جمعه آبدانان با تاکید بر ضرورت شناساندن راه و مسیر شهیدان به جوانان و دانش آموزان گفت: شهدای عزیز و گرانقدر همچون سردار صارم طهماسبی، علی جرایه و داریوش رضایی نژاد بخاطراسلام، انقلاب، امام راحل و ارزش های اسلامی جان دادند تا نام و حماسه افرینی های ملت ایران درتاریخ جاودانه شود.
حجت الاسلام حاجیلری با تجلیل ازنیروهای امنیت ساز انتظامی وگرامی داشت یادو نام شهیدحججی افزود: شهدای مظلوم مدافع حرم و فرمانده مقتدر و انقلابی سپاه سرافراز قدس سردار سربلند اسلام حاج قاسم سلیمانی مایه عزت وافتخار اسلام وانقلاب وخواری وذلت امریکا واسرائیل و تکفیری های تروربست هستند.
خبرنگار:سیدحرمت الله موسوی مقدم**انتشاردهنده :شهریار حیدری فر
6034/7174

نظر خود را ثبت کنید