برنامه صنعتی مختص هر شهرستان در آذربایجان غربی تعریف شده است

ارومیه - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برنامه صنعتی مخنص هر شهرستان در استان تعریف شده تا در اختیار سرمایه گذاران راغب قرار گیرد.
جعفرصادق اسکندری روز پنجشنبه در دیدار با مشاور استاندار و دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور با تاکید بر اینکه موضوع سرمایه‌گذاری از اهداف اولیه دولت تدبیر و امید است، افزود: بی‌شک در این استان نیز موضوع سرمایه‌گذاری از اهداف جدی بوده و مقام عالی استان نیز از سال گذشته برنامه اقتصادی را بر مبنای اقتصاد صنعتی و خدمات بازرگانی قرار داده است.
وی اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار و تزریق منابع مالی و دانش‌بنیان فنی در مناسبات اقتصادی این استان بسیار تاثیرگذار است که با توجه به این امر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال گذشته با 52 شرکت سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی مکاتبه داشته است.
وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است، اظهار کرد: دولت اهتمام جدی در خصوص بهبود مسائل بانکی، امنیت سرمایه‌گذاری، مسائل بیمه‌ای و نقل و انتقال سرمایه‌ای در استان های مختلف دارد و سعی می کنیم در این بخش ها اقدامات لازم را انجام دهیم.
در این جلسه مشاور استاندار و دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور بر موضوع جذب سرمایه گذاری و همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

نظر خود را ثبت کنید