فرماندار ویژه شهرری:

مسئولان مکلفند درخواستهای مردم را در چارچوب قانون پاسخگو باشند

شهرری ـ ایرنا ـ فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مسئولان وظیفه ای بالاتر از خدمتگذاری به مردم ندارند چرا که همه آنان مستقیم یا غیر مستقیم منصوب مردم هستند گفت: مسئولان مکلفند درخواستهای مردم را در چارچوب قانون پاسخگو باشند.
به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز جمعه در حاشیه مراسم دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان ری که پس از پایان نماز سیاسی و عبادی جمعه برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: مسئولان شهرستان ری در نشست های عمومی با مردم به بررسی مشکلات آنان می پردازند و سعی می کنند در دیدارهای چهره به چهره پاسخگوی مطالباتشان باشند تا بدین طریق تاکید کنند که مسئولان پاسخ گو هستند.
وی با بیان اینکه نشست امروز در دهه فجر در پاسخ به مطالبات مردم و تکریم آنان است افزود: تدبیر برای حل برخی مشکلات مردم که در فرایند اداری دچار مشکل می شوند با این گونه دیدارها میسر می شود.
جمالی پور ابرازامیدواری کرد: اینگونه ارتباطات به تحکیم مبانی انقلاب و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی منجر شود و بسیاری از مشکلات مردم حل شود تا بدین وسیله زمینه هر چه بیشتر اعتماد مردم به دولت و به نظام را افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه هر هفته ملاقات های مردمی از طرف فرماندار شهرستان ری برگزار می شود خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان ری هر چند ماه یک بار در یک مکان عمومی حاضر می شوند و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و پاسخ گویی می کنند.
جمالی پور اضافه کرد : کشور ما در شرایط حساسی قرار گرفته و ضرورت عبور از مشکلات یک اتحاد و انسجام ملی است که این امر با درک درستی از همکاری و تعامل مردم و مسئولان و مسئولان با یکدیگر فراهم می شود.
دیدار چهره به چهره مسئولان شهرستان ری با مردم با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، صفوی شهردار منطقه 20 و روسای ادارات پس از پایان نماز سیاسی و عبادی جمعه در مصلای حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

نظر خود را ثبت کنید